Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.10.2008, 22:36
solihull solihull ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.02.06
Sijainti: Koti
Viestit: 1.166
Perusasetus

Tervehdys!
Joskus tuli venttiilinnostajan kuppi lohkosta läpi kun se pyöriessään kohti öljypohjaa ehti jäädä kiertokangen ja lohkon väliin... 2x3 cm reikähän siitä syntyi. No, rautaa tilalle ja valurautapuikolla kiinni. Hyvin on pitänyt. No, eipä juuri ole ajettukaan...mutat ei se ole vuotanutkaan silloin kun on satuttu ajaa.

Koneena legendaarinen NC-50 ála Fiat / Iveco

TT

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.10.2008, 23:35
jake74 jake74 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.08
Sijainti: ii/haukipudas
Viestit: 117
Perusasetus

kaveri hitsas ralliautosta lohkon halkeaman migillä ja tavallisella langalla.
halkeama oli kahen plommin välissä. moottori oli toyotan 5K.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.10.2008, 09:25
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Viestit: 3.320
Perusasetus

Ääni sikafleksille.

Paikassahan ei ole minkään valtakunnan rasitusta niin luulisi pitävän.

Toki tässäkin puhdistaminen on se tärkein juttu.
__________________
- eskimo kaenuusta
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.10.2008, 10:10
MK MK ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.03.03
Sijainti: Vantaa, Finland.
Viestit: 1.340
Perusasetus

Nikkelipuikolla kun hitsaa niin onnistuu.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 25.10.2008, 12:09
Käyttäjä:n Avatar
Käyttäjä Käyttäjä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 20.01.03
Sijainti: Rautajärvi, Finland.
Viestit: 4.855
Perusasetus

Suosittelen Mega Metalin kemiallista"metallia"
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko
SLCK#51
http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/
3Tower takaisin
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 25.10.2008, 15:00
Päksi:n Avatar
Päksi Päksi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.09.03
Sijainti: Etelä-Savossa, Suomi-Finland.
Viestit: 491
Perusasetus

Mie oon saanu tälläsia ohjeita rautalohkon hitsauksiin:
-Jos mikillä hitsuaa niin kovilla virroilla.
-Vasaralla naputella saumaa heti hitsauksen jälkeen jännitysten tasaamiseksi.
-Hitsattava kappale pillillä ensin punahehkuiseksi ja sitten vasta hitsataan. Jäähdytetään hitaasti eristäen vaikka vuorivillalla.

Miulla ei oo mitään kokemuksia tig-hitsauksesta mut miten, toimiskohan jos sen valokaarella sais sulatettua pelkän perusaineen ja sillä halkeaman umpeen?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 25.10.2008, 15:16
ventora ventora ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.12.07
Sijainti: lohja
Viestit: 611
Perusasetus

onnistuu tigillä tai nikkelipuikolla varauksella,valurautojakin on miljoonaa erinlaista valua.
puhtaaksi,pehmeällä nikkelipuikolla pikku sauma,naputtelu,pörrällä puhtaaks ja antaa jäähtyä,näin kun etenee vaikka 1.5cm kerrallaan ni hyvä tulee. jos puikko hitsaus ei ole hanskassa ni kannattaa unohtaa nikkelipuikot ja antaa tehä sen ketä osaa,hankalin puikkohitsauksen saralta.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kattoverhoilun korjaaminen Td5 Tekniikka & Jutustelu 3 10.08.2008 21:23
Maastomersun korjaaminen "Wanha Wihree" MikkoVuorsola Maasturiprojektit 47 30.12.2007 23:17
Lohkon ja kannen pesu (lipeä) Jeeper Tekniikka & Jutustelu 9 18.01.2007 16:01
Pajero 2800 lohkon jäähd.nesteen tyhj.tulppa missä HiluxMan Tekniikka & Jutustelu 3 03.05.2006 16:44
Kyljellään korjaaminen kumilusmu Tekniikka & Jutustelu 11 29.04.2004 22:59


Sivu luotu: 07:45 (GMT +2).