Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 24.10.2008, 13:46
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HJ60 Näytä viesti
Menee, pari pinnapulttia jää pitkiksi, mutta sopivasta putkesta voi tehä holkit. Miksi???
Onko perässä muita pinnapultteja kuin ne, millä murikka tulee kehältään banjoon kiinni? Tarkoititko niitä vai jotain muita?

Syy miksi tuollaista konversiota ajattelin on se, että nykyinen perä huutaa jonkun verran ja laipan mutteria kiristämällä ei ääni hävinnyt mihinkään, vaikka laipan välykset katosivatkin. Tekis mieli purkaa nykyinen perä osiksi ja korjata/korjauttaa, mutta päivittäisestä käyttöautosta kun on kyse, niin korjauksen ajaksi tekisi mieli laittaa joku halpa kitkalukollinen perä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Toyotan mekaanisen vinssin huolto? IsoA Tekniikka & Jutustelu 32 24.08.2013 05:32
M:toyotan mekaanisen vinssin hj O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 13 29.10.2007 14:55
O: Toyotan mekaanisen vinssin aadu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 06.02.2007 23:57
Tojon mekaanisen vinssin paino? bj75 Tekniikka & Jutustelu 5 18.03.2006 21:03
Mekaanisen vinssin korotus HJ:ssä hector Tekniikka & Jutustelu 57 18.12.2005 20:20


Sivu luotu: 23:05 (GMT +2).