![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Syy miksi tuollaista konversiota ajattelin on se, että nykyinen perä huutaa jonkun verran ja laipan mutteria kiristämällä ei ääni hävinnyt mihinkään, vaikka laipan välykset katosivatkin. Tekis mieli purkaa nykyinen perä osiksi ja korjata/korjauttaa, mutta päivittäisestä käyttöautosta kun on kyse, niin korjauksen ajaksi tekisi mieli laittaa joku halpa kitkalukollinen perä. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Toyotan mekaanisen vinssin huolto? | IsoA | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 24.08.2013 05:32 |
M:toyotan mekaanisen vinssin | hj | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 13 | 29.10.2007 14:55 |
O: Toyotan mekaanisen vinssin | aadu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 06.02.2007 23:57 |
Tojon mekaanisen vinssin paino? | bj75 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 18.03.2006 21:03 |
Mekaanisen vinssin korotus HJ:ssä | hector | Tekniikka & Jutustelu | 57 | 18.12.2005 20:20 |