![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() ??" Tuossa siis 35" alla ja edessä 52" pakat, 30mm alkuperäisiä pidemmillä riipuilla ja takana shackle flip alkuperäisillä riipuilla. Koria ei ole korotettu yhtään, mtaitaa olla päinvastoin kumit aika lätässä... Eikä tuo keula kovin korkealla ole... Olisko 150 konepellin korkeus? Mitäs tuo "v***n kuolleet jouset" tarkottaa? Takajousissa, onko vähän kaarta jäljellä, vai onko ne jo suorana/nurinpäin? Etujouset jos on suorana, niin ovat kunnossa... Nurinpäin kaarella, niin ovat kuoleentuneet. 35" ilman korotuksia, eli kuoleentuneilla jousilla ja noilla sun palikoilla ihan yhtälailla, ottaa kääntäessä lokarien kaarista kiinni oikein huolella, sekä etu että takareunasta. Ainakin noilla GM:än omilla 8.25" leveillä vanteilla, vaikkeivat kovin levittävät ole. __________________ "TAKEN OFF THE ROAD" Ei sieltä söörciltä mitään löydä ![]() Siis mulla on etujouset nurinpäin, paskat!! ja takana vähän kaarella, mutta ne on paskat!! Ostan kaikki uudet ja iskarit kans. Ja mulla ei yksikään ratas ota mihinkään kaareen kiinni, ei takana ![]()
__________________
" Hällä väliä, Mulla löysä!! " |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Rahamiehiä olet!!!! Halvemmallakin korottaa!! Iskarit nyt muutenkin kannattaa ostaa pitkät jotta ei vastusta joustoja.
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
" Hällä väliä, Mulla löysä!! " |
#4
|
|||
|
|||
![]() Kertokaa....
no kai nyt jollain on 6" korotusjousista kokemusta???
entä 4" ja siitä jollain konstilla ylemmäs? mitkä ois hyvät?? ROHKEESTI VAAN......
__________________
" Hällä väliä, Mulla löysä!! " |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mulla kans 35" rinkulat ja melko kuolleentuneet etujouset mut takana vielä kondiksessa, eikä ota kaariin kiinni paitsi mettässä...
Rytarilta ostin shakle flipit taakse ja löysin vanin jouset eteen kun ei blazerin jousia löytyny, mutta perhana kun ei oo kerenny asentaan vielä ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
mulla oli vanhassa blazerissä Skyjacker 6 korutus sarja, hyvin toimi mun mielestä, mitä nyt sillä kerkes ajaan,,,,kardaani kulmatkin pysy kohtuu asennossa.
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
" Hällä väliä, Mulla löysä!! " |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Korotuksen lainmukaisuus onkin sitten toinen juttu. Maksimikorotus kun ko. luokan autolla taitaa olla jotakin muuta... Kannattanee huomioida nämä hommat aina etukäteen. Juha |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
128cm on reikäväli elikkäs vähän pidemmät kun blazerin etujouset, mutta taas pikkusen lyhyemmät kun blazerin takajouset.
Ne jouset tais olla -90 tai -91 vanista, lehtiä siinä on muutama enemmän mut saahan niitä aina pois ![]() Oli meinaan pirun vaikee löytää blazerin takajousia... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vitara -91 korottaminen | jamppa00 | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 11.06.2010 13:51 |
BJ-40 korottaminen | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 31.03.2008 13:15 | |
toyotan korotus rangen jousilla | kelkka700 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.09.2007 18:35 |
Korottaminen | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.07.2005 11:32 | |
BJ40 SOA Hj:. jousilla | Killer-Wo | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.03.2005 22:25 |