![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Ausseista saa 64€ + pk + tulli + alv http://cgi.ebay.com.au/NISSAN-GQ-GU-...3286.m20.l1116 37 ekee oli tojon puslille postikulut lentorahtina (1-3 viikkoa toimitusaika), 19€ olis ollut merirahtina (3 kk)
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
muuten ihan jees, mut enhän mie pieni ihminen ossoo tuolta mittää tilata suomeen
![]() jos itte oot tillaamassa tuolta jottain nii kerroppa mulle jos sais noi samalla. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| patukan vaihdelaatikko | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 03.02.2007 14:31 | |
| gr patukan välitykset? | miksu1 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 24.01.2007 22:08 |
| M:patukan loova | KingKong | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 11.10.2006 19:57 |
| M: patukan akselit ym.ym. | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 19.04.2006 16:44 | |
| Patukan kumit | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 29.10.2005 21:45 | |