![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Mattavihreehän on KAUNIS väri!!! Vaik tuskin semmosel lukottomal ihmeel kovin pitkäl pääsee... varsinkin ku nokal on esiintymislava.
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Mukana ollaa kans jos ens perjanta mennä. Uhkailin kyl enne seuraavaa ajoa hankkii vinssiin sen narun mut pitää ottaa appari mukaa ni ei tartte ite repii sitä s......tana vaijerii!!
__________________
Team Häirikkö |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Mikä kellonaika perjantaina sopis?
17.00? 17.30? 18.00? Tossa jotai ehdotuksia... mitä aiksemmin sen paree mun mielestä.
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Jos oli tarkoitus jättää se uus lenkki ajamati pimeessä ni eiks sinne vois alkaa valuun
klo viiden uutisten jälkeen sitä tahtia ku ehtii. Esim. vaik Pörön trovalallikin on sairaan nopee niin mahtaako viideks ehtiä uatlaan .Olkku kuitenkin jumiutuu rokkynkaatopaikalle toymatvi:n kans. Tää oli vaan mun mielipide.Ja nehän on yleensä aina nurinkurisia
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Eiköhän siinä linjalla harjoitella pimeänajoa
alue kuitenkin on melko erilainen ajettava iltahämärissä kuin valosaan aikaan.
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Ja mua ei sitte kiusata, vaikka tuunki vajaavetosella pakkelipurnukalla.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
On Olkun uus laite ainakin hiljaisempi mitä vanha vihree.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
OHO tulikin iso kuva... Juu eli turbotettu HJ60 -86 35" kummit alla. Timolta tuli hyvä kommentti kun näki tuon: tuo on valmis mettäpeli.
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... Viimeksi muokannut Olkku : 20.10.2008 21:04 |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Mul sopis 17.30 ...vai millon se ny oli!?
__________________
Team Häirikkö |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Mä olen ainakin menossa viiden aikois et jos tehdää niinku BLUEVAN ehdotti et valutaan paikalle omaan tahtiin.
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Pistätkö nuotioon heti tulet vai myöhemmin kun on jo pimeää?
__________________
╚╣X╚╣
|
|
#12
|
||||
|
||||
|
ONK puit ?
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
|
#13
|
||||
|
||||
|
Mimmone Toi ota ku ei muutakaa saa, sul on? =)
|
|
#14
|
||||
|
||||
|
Juu, jää tälkertaa tulemati. Menen peijaisiin ja syön itseni älyttömään ähkyyn
Vaan eipä olis autossa kovin kaksisia valojakaan ollu, että ehkä parempi näin. Uudesta Tojotista kuvaa näkyviin.
|