Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 17.10.2008, 10:14
heimali:n Avatar
heimali heimali ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.10.06
Sijainti: Tyynelä
Viestit: 137
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalle Näytä viesti
Kyllä sen pitäis pystyä muuttamaan ihan laillisesti. Eli jousitustyypinhän saa minun käsitykseni mukaan nykyään muuttaa toisenlaiseksi ilman sen suurempaa.. Tosin TLL2001 kirjanen sanoo, ettei jousitustyyppiä sais mennä muuttamaan, mutta ainakin kaksi 110 sarjan Hiluxia tiedän muutetun kierrejousitetulle etuakselille ilman sen suurempia itkuja. Ja niissähän on vakiona retkukeula.
Voin olla väärässäkin, mut-mut-mutta...eikös aken pykälissä
akselistorakenne = jäykkä akseli, risukeula jne.
jousitustyyppi = lehtijouset, kierrejouset jne.

Jousitustyypin saa muuttaa, akselistorakenteen muutos vaatii vastaavan rinnakkaismallin
tai erikoiluvan akelta? 110-sarjan Hiluxista lienee olemassa jäykkäakselinen rinnakkaismalli
jossain päin maailmaa?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nivasta pari kysymystä Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 386 24.06.2009 08:25
Nivasta maastokelpoinen -P- Maasturiprojektit 8 27.11.2007 15:46
Nivasta on moneen piippu Chit-Chat 9 03.12.2006 13:48
Hieman Nivasta Nivel Tekniikka & Jutustelu 11 01.05.2005 10:26
M:Vihje nivasta!HALPA kaitsu O/M/V Muut 0 15.04.2005 17:28


Sivu luotu: 07:58 (GMT +2).