Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.10.2008, 22:08
tjl:n Avatar
tjl tjl ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 22.07.06
Sijainti: riihimäki, .
Viestit: 1.888
Perusasetus

nuista valitsisin jeepin. maailma täynnä bolt on osaa niihin, vaan taivas rajana. ja muutenkin hyvin eteneviä jopa vakiona.

muuten suosittelen hdj toyotaa.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.10.2008, 22:42
niko69:n Avatar
niko69 niko69 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.02.08
Sijainti: espoo, Finland.
Viestit: 772
Perusasetus

juu jeeppi! unohda pikku bronco (ei maastoauto) ja rooveri on britti!!!!
xj on kevyt ja yllättävän ketterä. halpa osto hinta. kulutus ei varmaan häpee rangelle.
jos et yli 31 renkaita haaveile kestää akselitkin hyvin.
jopa tulee kehuttuu parin kaljan jälkeen jeeppiä, miksköhän ku ei aro ees sponssaa?
ja rekisteröidy!!!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.10.2008, 22:58
Harzaa:n Avatar
Harzaa Harzaa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 04.08.07
Sijainti: iitti, Finland.
Viestit: 482
Perusasetus

juu..jeepille ääni...fordi on ainaki minusta liika iso tonne puitten väliin...eikä jeeppi tehoissa rangelle hävii...vaik ranges onki kasikone...
niinko tjl sanoki et taivas rajana noitten bolt osien suhteen.
__________________
_______________
Chevrolet Blazer K5 6.2 TD
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.10.2008, 05:06
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

broncco pitäis unohtaaa, ja jeeppi tai range, entisenä range miehenä... tietty annan ääneni rangelle.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.10.2008, 07:32
pt. pt. ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 16.02.08
Sijainti: Kouvola
Viestit: 523
Perusasetus

Itse painiskelin hyvin saman kaltaisen asian kanssa.

Ajelin Broncoa, Grand Cherokeetä ja toki haaveili Rangesta, mutta jotenkin jäi sitten kokeilematta. Toki Toyota jne kalusto oli kiinnostavaa, mutta mieluusti saisi tuo 4 ihmistä kulkea ja dieselveroa ei viitsi raskaimman kautta maksaa. Toki muutamia pakuja oli, mutta ei sitten vain innostunut.

Eilen sitten tuli haettua Cherokee ja muiden esille tuomat asiat oli siinä painavia. Auto tulee itsellä hyvin samanlaiseen käyttöön myös, eli kiva hauskutin, jolla voi tarpeen tullen ajella arkiajoja ja illalla mennä lennättämään rapaa. Ja auto on kuitenkin sen verran mones taloudessa, että voi huoletta välillä purkaa ja ihmetellä kasaamista.

Siinä mielessä omat ajatukset ovat kaukana neuvoista, koska hyvin tunteella tuli valittua, eikä sen kummemmin osaa ajatella missä tuolla vehkeellä häviää eniten ominaisuuksissa. Ja painavin "sana" tuli pojalta (2-vuotta) joka kyllä lämpeni Broncolle, mutta Grand Cherokeen halusi jättää liikkeeseen. Cherokee sitten oli mieleen, etenkin kun koeajolla käytiin ajamassa kunnolla mudassa ja muussa omimmassa ympäristössä.

Noita safareja pitää kyllä sillä silmällä alkaa katselemaan ensi kesälle, että voisi varata aikaa kalenteriin.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 15.10.2008, 11:09
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Hienoa eilen kun illankähmässä tätä turasin ajattelin itsekin ettei tälläsiin kyselyihin kukaan kehtaa vastata ja nyt on tekstiä vaikka kuinka. Itsellä oli listan ykkösvaihtoehto just bronco 2 joka on siis sen ison bronkon pienoismalli ja mahtuu varmaan samasta reijästä metsässä kun esim jeeppi. Nimenomaan esin korotuksista,renkaista yms olis tarkoitus saada lisätietoja ja sitä että mihin noita edes saa tarvittavia palikoita, mut sehän tuli selväks että ainakin jeeppiin siis saa. Renkaista sen verran että 31" on parissakin vehkeessä ollut ja ainakin korottamattomaan exploreriin ne riitti hyvin. Tarkoitus on kuitenkin siis suht pientä ja näppärää ajettavaa hakea yhden ison broncon omistaneena en sitä kovin näppäränä pidä. grand cherokee taas menee jo korinsapuolesta hiukan "juppimaasturi" puolelle(vähän niinkuin se rangekin) joten sitä ei edes sen puitteissa kehtaa luvallisille ajoreiteille viedä, toinen juttu on tuo hinta mitä halvempi hankinta ei pikkulommot rupee metsäässä itkettään ja jää rahaa myös toteuttaa noita alustan yms parannuksia. Jeeppi siis johtaa kommenteissa eikös kukaan ole sillä pikkubroncolla metsäässä ajanu?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 15.10.2008, 17:38
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Yhdellä tutulla täällä oli semmoinen Bronco 2 kevyessä offikäytössä 31" Scirocoilla, ei oikein menestynyt rakentelun puolesta kun "rakenteluosia" ei löydä mistään, retkukeula liki mahdoton korottaa, tai no, onnistuuhan se mutta...
Siirtyi siintä etuakseli kerran 5 cm taaksepäin yhdellä Ravijoen reissulla, ei tuo erillisjousitetun akselin tuenta vain ole oikein tehty maastokäyttöön.

Jeepissä on nelilinkkituenta etuakselilla joka on omasta mielestäni parhain mahdollinen akselin tuenta joustojen kannalta, ja tosiaan osia löytyy ja monelta eri valmistajalta.
Ja kaikki Jeeppi jätkäthän kehuu Jeeppiä maasta taivaaseen, hyvä ettei jopa Henry Fordkin kopioinut T-malliaan Jeepiltä kun juttuja kuuntelee!!
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä hyvä ½" pulttipyssy? Jallu Tekniikka & Jutustelu 136 29.08.2015 19:26
Myyty Toyota HJ-60 Lanzari O/M/V Ajoneuvot 10 25.02.2009 20:20
mikä olis hyvä hallitunkki? toyota4x4 Tekniikka & Jutustelu 15 15.05.2008 22:19
Mikä on hyvä liima kattoverhoilulle? Arska-tehtaalta Tekniikka & Jutustelu 18 20.01.2007 21:04
Hyvä foffi aihio? Nerd-O Chit-Chat 6 14.09.2006 08:11


Sivu luotu: 13:28 (GMT +2).