![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
kuulin huhuuu et irtokipinä löytynyt?
Lainaus:
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Pystyykö tuolla ajamaan vakio kuntoisella suskalla vai onko turha edes miettiä että lähtisi tuonne?
|
|
#3
|
||||
|
||||
Katsomaan ja kokeilemaan.Lainaus:
Kanattaa ensin ehkä käydä jalkaisin katsomassa reitti 05 silalle asti, sinne kun pääsee niin maasto helpottuu. Itse en tosin ole Kulmasssa Suizsalla ajannut joten, asian kokeneet voinevat kertoa lisää. "Vakio" reitti merkattu risteyksissä keltaisilla nuolenpäillä. t.Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Itse olen muutaman kerran ollut vakio suitsalla, eikä nyttenkään ole kuin isommat/karkeemmat renkaat...
Pyöristähän se aika pitkälti on kiinni näillä keleillä. -> http://forums.offipalsta.com/album.p...pictureid=9737 Jarkko E. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
jaa-a ei toi ainakaan noilla sileillä kumeilla kauheessa kurassa etene...
kuva http://i86.photobucket.com/albums/k8...g?t=1223996135 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
sen verran kosteeta keliä ollut että rupulimpi kumi helpottaa elämää.
viime ajoissa pitkä vakio vitara eteni yllättävän hyvin vain vähän karkeammilla kumeilla. eikä tainnut kuskikaan olla mikään offi seniori? (kumit oli suht orkkis kokoset) |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Nii kuitenkin mun tuurilla siellä on sataa vettä 6 pvää ja vettä kalsareihin asti
![]() No onneks on pikkusen orkkista karkeemmat kumekset uakkerissa jos sitä uskaltais ilmottautua ihan ajamaan. Ja lukkoja ei ole kunnollisia edes niissä ovissa.
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Mahdettaiskohan saada taas tenavaletka aikaiseksi,ajattelin että saattaisin napata pojan apukuskiksi ja lähteä vinssiä vinguttamaan..
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Offihenkinen Rompetoritapahtuma Kulmaan -kysely | Byrocrat | Tapahtumat | 32 | 16.05.2008 07:15 |
| Kulmakorpi sunnuntaina 23/4 | jappe | Tapahtumat | 45 | 26.04.2006 20:02 |
| Kulmaan 3.12? | SamiN | Tapahtumat | 18 | 05.12.2005 11:53 |
| Kulmakorpeen sunnuntaina 18.7.04 | uaz | Tapahtumat | 1 | 18.07.2004 11:39 |
| Alastaro sunnuntaina 14.9. (11.00-20.00) | Tron | Yleiset | 3 | 14.09.2003 21:07 |