Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.10.2008, 20:53
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

onks siel mitää takaveto reittejä?
Ei kehtaa mutiaisia lähtee mihikää rymyreiteille rikkomaa?

__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 11.10.2008, 22:38
ariman:n Avatar
ariman ariman ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.12.04
Sijainti: Eagle-City, Finland.
Viestit: 1.033
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
onks siel mitää takaveto reittejä?
Ei kehtaa mutiaisia lähtee mihikää rymyreiteille rikkomaa?
Omalla vakioalustaisella hiluskilla olis tarkotus ajaa melkein kaikki reitit.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.10.2008, 20:26
savu:n Avatar
savu savu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 22.01.05
Sijainti: Miehikkälä, Finland.
Viestit: 332
Perusasetus

kuvia näytille??????
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 12.10.2008, 20:58
ariman:n Avatar
ariman ariman ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.12.04
Sijainti: Eagle-City, Finland.
Viestit: 1.033
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja savu Näytä viesti
kuvia näytille??????
Profiilissa on albumi.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.10.2008, 10:07
Bänkster:n Avatar
Bänkster Bänkster ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.08
Sijainti: Bättrefolks Ingå
Viestit: 824
Perusasetus

Muutama kämynen kuva tuli otettua.
What a lovely day.

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Eastcoast-ajot 010.jpg‎
Views:	906
Size:	100,6 Kt
ID:	1765   Click image for larger version

Name:	Eastcoast-ajot 008.jpg‎
Views:	996
Size:	94,1 Kt
ID:	1766   Click image for larger version

Name:	Eastcoast-ajot 017.jpg‎
Views:	945
Size:	99,4 Kt
ID:	1767   Click image for larger version

Name:	Eastcoast-ajot 005.jpg‎
Views:	1043
Size:	99,3 Kt
ID:	1768   Click image for larger version

Name:	Eastcoast-ajot 015.jpg‎
Views:	1022
Size:	100,3 Kt
ID:	1769  

__________________
You got mud on your face
You big disgrace
Somebody better put you back in your place.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.10.2008, 10:08
mauri:n Avatar
mauri mauri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.08.05
Sijainti: Kotka ja Haminan mäntlahti
Viestit: 128
Perusasetus

Joo kivaahan se taasen oli vaikka pikku "koponen" olikin,mutta raikas syyssää teki hyvää.

KIITOS ajoist ja ajellaan taasen uudestaan.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.10.2008, 11:00
OnOffiPajero:n Avatar
OnOffiPajero OnOffiPajero ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.05.07
Sijainti: RuukkiCity, .
Viestit: 144
Perusasetus

tässä kuvia =)
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	1.jpg‎
Views:	954
Size:	39,6 Kt
ID:	1770   Click image for larger version

Name:	2.jpg‎
Views:	956
Size:	55,3 Kt
ID:	1771   Click image for larger version

Name:	3.jpg‎
Views:	904
Size:	34,6 Kt
ID:	1772   Click image for larger version

Name:	4.jpg‎
Views:	977
Size:	35,9 Kt
ID:	1773   Click image for larger version

Name:	5.jpg‎
Views:	946
Size:	36,2 Kt
ID:	1774  

Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 13.10.2008, 11:01
OnOffiPajero:n Avatar
OnOffiPajero OnOffiPajero ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.05.07
Sijainti: RuukkiCity, .
Viestit: 144
Perusasetus

muutama lisää...
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	6.jpg‎
Views:	964
Size:	35,3 Kt
ID:	1775   Click image for larger version

Name:	7.jpg‎
Views:	871
Size:	38,6 Kt
ID:	1776   Click image for larger version

Name:	8.jpg‎
Views:	1021
Size:	39,6 Kt
ID:	1777   Click image for larger version

Name:	9.jpg‎
Views:	923
Size:	38,1 Kt
ID:	1778   Click image for larger version

Name:	10.jpg‎
Views:	907
Size:	35,9 Kt
ID:	1779  

Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 12.10.2008, 20:30
aslakki:n Avatar
aslakki aslakki ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.11.06
Sijainti: joutseno, .
Viestit: 1.209
Perusasetus

jeah, mukavaa oli päristellä. kiitokset vaan järjestäjille. kaveri sai jonkinverran videota otettua ni varmaa huomenissa saan laitettuu näytille... takavinssi pikkuse pistää ketuttamaa mut lähtihä siit hieno pamaus ...ei tartte enää halpis vinssejä hommailla....
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
ajot, reitkalli, safari


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Eastcoast offroad ry.RUUKKIIN 5.7 jussithegreat Tapahtumat 281 01.07.2009 13:22
Noormarkun ajot 02.10 Tapahtumat 0 07.10.2005 11:11
NOORMARKUN AJOT 2.10 klo 13-18 toytoy Tapahtumat 11 02.10.2005 18:41
kokoontumis ajot Tapahtumat 36 24.03.2005 08:51
Rata-ajot ?? ZR1 Yleiset 0 20.03.2002 14:37


Sivu luotu: 07:45 (GMT +2).