![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#176
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Peksi |
#177
|
||||
|
||||
![]()
Auts, silminnäkijöitä... juu olihan se välillä takkusta. Bat reis wos guud.
![]() Olitkos sinä se kaveri joka heilui jonkun vähän hienomman kameran kanssa? Ainakin tuossa vesistöesteellä oli tummiin pukeutunut kuvaaja paikalla kun sätkittiin. |
#178
|
|||
|
|||
![]()
Pitääpä kirjotella itekkii tänne kun viimeinkin jaksaa. Joo kiitoksia järjestäjille ja maan omistajille ja yleensä kaikille joilla on ollut sormensa pelissä tän tapahtuman eteen. Ja kiitokset Toy Deeren kuljettajalle, hyvin ajettu. (olin itte vinssiapinana kyseisessä autossa). Hauskaa oli vaikka väsy alko painamaan loppua kohti. Saattaahan se olla että osasyyllinen siihen väsymykseen oli toi tuleva neiti vinssiapina joka yleensä heräilee viiden maissa aamulla. Mutta uusia koitoksia odotellessa täytyy huilata välillä.
|
#179
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Peksi |
#180
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos mahtavasta kisasta kaikille järjestelyihin osallistuneille. Ristiinassakin maanomistaja?ko vaimoineen jaksoi päivystää keskellä yötä ja tarjota kahvia ja syötävää. Mainiota, se tuli tosi tarpeeseen. Ristiinan vesiojan syvyyttä tutkittiin hieman ennenkuin mentiin siitä yli ja sama tutkiminen takaisinpäin. Vinssillä mennen tullen ;-) /Jakke
|
#181
|
||||
|
||||
![]() Hyv kisa
Kivaa oli ja kiitoksia. Jeepin alla tunnin torkkujen jälkeen oli mukava lähteä kotiin päin.
Ainoa ongelma oli takajarrun banjoliitin. Se löystyi jossain ja jarrunesteet valuivat ulos. Tämä tietenkin Letrun hakkuualan kaukaisimmassa päässä. Kiitoksia nesteen lainaajalle. Varikolla kiristeltiin ja matka jatkui. Vaikeita rasteja ei ollut liikaa ja pisteytys tuntui olevan kohdallaan. Sitten erikois kiitos Ristiinan takana olevan alueen rastien kiinnittäjälle. Rasteissa oli noin 30cm naru. Ei tarvinnut kikkailla rastin kääntämisessä kuvattavaksi. Oli Ojassakin nostettu veden korkeutta ihan kilpailijoiden iloksi. Etujarrukin alkoi palamaan, tai sammaleet sen sisällä. Jouduttiin sammuttelemaan tien poskessa.
__________________
Just do it Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997 Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000 Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive Viimeksi muokannut jappe : 08.10.2008 19:21 |
#182
|
||||
|
||||
![]() Kuvat
Lähti tuo edellinen ennenkuin ehdin kuvat liimata. Eipä juuri ylimääräisiä kuvia ehditty ottamaan.
__________________
Just do it Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997 Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000 Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive |
#183
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#184
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ei voida olettaa, että järjestäjä ehtisi valvoa kaikkea tai laskea sen varaan tekeekö joku protestin vai ei. Tuon logiikan mukaan sääntöjä saa rikkoa kunhan ei jää kiinni. Logiikka sopii varsin hyvin itärajan taakse, mutta jos edes tässä koittaisimme erottautua eduksemme itänaapureista. Toisaalta esim. Mikkelissä suurin osa porukasta oli häipynyt ennenkuin tulokset julkaistiin (vaikka kaikkien PAIKALLA OLLEIDEN osallistujien kesken arvottiin palkintojen jaossa vielä Warnin Tabor -vinssi...) . Alustavat tuloksetkin julkaistiin reilusti etuajassa.... Mielestäni tästä on kysymys. Ei siitä, että osaako joku ajaa vai ei, onko cup-voittaja vai ei...vai onko ne muuten vaan kivoja hemmoja...
__________________
Jablonkaa, jablonkaa sitä äiti koittaa piilottaa sama se, löydän ne! |
#185
|
||||
|
||||
![]() rasti satakolmeykkönen
Ihan sellanen jäi fiilis että olis ollu Vitikaisen ideoima toi 131 rasti, mut ei siinä mitään-kivahan toi oli ottaa että kiitostavaan.
http://www.youtube.com/watch?v=qH5pptRrxrs |
#186
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() vähän yllätti syvyydellään........ pitääkin muistaa possumassalla tiivistää paikkoja, ettei olis seuraavan kerran suihkulähteitä auton sisällä ![]() |
#187
|
|||
|
|||
![]()
Jeespoks, kiitokset meidänki tiimin puolesta kaikille tasapuolisesti, hyvät kisat oli
![]() Jonkun verran vastusti taipaleella, polttoaineputkea veti tukkoon joka hajotti siirtopumpun rastin 111 tietämille, onneks oli pumppu mukana joten vähän tinausharjoituksia auton alla ja matka jatkui, tukosta tosin joutui silloin tällöin puhaltamaan auki auton alta käsin ![]() Uusikin pumppu sanoi sitten sopimuksen irti. Maaliin tulon jälkeen lähdettiin ajeleen mökille, niin hasan risteyksen jälkeen suikka hyytyi tienvarteen. Läheltä piti etten sanoisi ![]() Muuta damagea ei tullu, jos nyt muutamia painaumia ei lasketa, tällä kertaa osattiiin varmistaa sekin että kaadetaan pensaa tankkiin tiisselin sijasta ![]() Rastit oli taas mielenkiintoisia: Vaikein hakemistamme rasteista, 30p kiven päältä: Auton edessä näkyvän kannon ohitus meinaas teettää töitä. Ajamalla helpot 25pojoa: "Perinteiset" kellutukset ja helpot 30points, ei kastunu ees persuus tällä kertaa ![]() Täältä loput kuvat, toimii ainaki toistaiseksi: http://stiletti.wipsl.com/gallery/v/others/antti/481/ Ja mitä maaliintulokeinoihin tulee niin siinähän vois vaikka olla joku henkilö "liputtamassa" ja merkkaamassa saapumisaikaa..... |
#188
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
(huhuja) Koo-Pee mites ajoit pärjätä Ladogassa ensi vuonna, jos tuokin on jo liian kylmää...Ladogan vesi on kylmää...
__________________
Jablonkaa, jablonkaa sitä äiti koittaa piilottaa sama se, löydän ne! |
#189
|
|||
|
|||
![]() ja niin
[QUOTE=-sami-;494798]Joo siis mun kommentit olivat nyt siis lähinnä ihmettelyä miten joillakin on tapana näitä asioita hoitaa.
Jos ja ilmeisesti kun on jotain huomautettavaa jonkin kilpailijan toiminnasta se tehdään kilpailun protestiajan aikana kilpailun osoittamalla tavalla. Ei niitä sitten täällä netissä enää viikkokausia jälkeenpäin pidä alkaa enään söhläämään. Jos taas asiaa huutelee joku ns. ulkopuolinen niin silloinkin ihmettelen motivaatiota asiaan. Minä en ainakaan keksi ihan nopeesti myöskään parempia kilpa kumppaneita, eli en usko kyllä muihin vilppeihinkään. Me ainakin oltaisiin hinattu ne vaikka mistä maaliin jos vaan maaliin pääsemisestä on kyse. Eikä ne satama hampuusit mitään ylivoimaisia ole. Taakse on jäännyt ja tulee jäämään viellä monesti. **************** Miksi aihe on niin arka ettei siitä voi keskustella. Voittajat ovat kyllä normaalisti pokaalinsa ansainneet. Se puolen tunnin protestiaikakin on ihan hyvä, mutta kaikki asiat eivät välttämättä selviä ennen sen loppumista, valitettavasti. Ihmetyttää kyllä hieman että olet mielestäsi jotenkin pätevä kieltämään kaiken keskustelun asiasta, miksi ??? Älä anna tuon mun oman jakke "junior member" jutun harhauttaa itseäsi. Itse olen kuitenkin apparina ottanut osaa kaikkiin CUP kisoihiin viimeisen kolmen vuoden aikana + tuo viimeisin kisa. Sääntöjä ollaan noudatettu kirjaimellisesti, koska kuvittelin niiden koskevan kaikkia... Kaikki kilpakumppanitkin ovat olleet aina uskomattottoman hyviä tyyppejä. Täysin poikkeuksetta. Jos sinulla on jokin muu paikka jossa säännöistä voisi keskustella tai kehittää niitä, niin kerro. Muutoin tämä on kyllä sitten aika hedelmätöntä keskustelua. Myllis sanoi nyt itse asiassa lähes kaiken joka minullakin oli mielessä, mutta lähetän tämänkin ettei Myllis ei ole todellakaan ainoa joka on tuota mieltä eli säännöt koskevat kyllä kaikkia, poikkeusetta PISTE |
#190
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#191
|
||||
|
||||
![]()
Kiitokset meidänkin puolesta kisajärjestäjille ja maanomistajille,hienot kisat ja rastit.
sijoituskin ihan ok. kahden ukon miehityksellä ja puolet kisasta ilman etulukkoa,kompura kyykkäsi juurikin tolla 131 rastilla (oisko vettä tai jotain) ![]() Sami HaMaas#2 |
#192
|
||||
|
||||
![]()
kiitokset vaan taas maasturisteille takuuvarmasti hyvin järjestetystä kisasta.Ei taas tulos päätä huimannu mut kivaa oli.Huolto rokkas hienosti kahvii ja murroksia oli sillon ku tarvis kiitos reiskalle ja petelle.katellaa taas ens vuonna.harmi toi jokerin jutska mut älä masennu.
|
#193
|
||||
|
||||
![]()
Kiitokset myös meidän tiimin puolesta maanomistajille ja tietty maasturisteille erittäin mukavasta ensimmäisestä kisasta...
Maastot oli haastavat, mutta onneks ilma suosi huonon alun jälkeen todella hyvin... Kiitokset!!! T:KYM#3 |
#194
|
||||
|
||||
![]()
Team ruosteenesto.eu kiittää kovasti organisaatiota ja maanomistajia hyvästä kisasta.
Meillä oli kaikkea kivaa huoltohommaa, rastin 85 jälkeen hajos kardaani kiveen ja ristinivelen neulojen ettiminen turpeesta (heinäsuovasta) ei ollut ihan nopein homma. Lisäksi kardaani meni niin kieroksi, että päätettiin siirtyä huoltopisteelle tekeemään uutta kardaania. Kiitokset huollon henkilöille auttavasta meiningistä. Sitten matka jatkui ja olimme rastilla 88 5 tuntia myöhemmin jatkamassa kilpailua. Tämän jälkeen haettiin muutama rasti, mutta auton käynti rupesi takkuamaan. Tutkittiin että bensaa tulee mutta kipinä puuttuu. Ylipaineistettu jakaja oli kuiva, joten vanhasta kokemuksesta vikaa lähdettiin etsimään ruiskulaitteistosta. Otettiin nykyaikaisesti kännykällä internet yhteys ja haetiin ruiskun antureiden mitta arvot netistä, kaikki oli arvoissaan ja lopuksi ruuvattiin kojelaudan alla oleva ruiskun ohjausboksi irti. Sen sisältä tuli 1,5dl vettä. Sen kun poisti ja muutoin kuivasi tekeleen, niin kone rupesi hörisemään. Ilta jatkui mukavasti käytiin mm hakemassa toi 135 Letrusta käytiin poimimassa mm. 94, mikä tuli melko helposti, ainoastaa vinssiapinan päähän meinas tulla reikä kaatuvasta hi-liftistä Ohjaustehostimen simpukka lakkasi toimimasta oikealle ja flektin rele kyrvähti, ym pikkuvikaa, mutta saavutetut pisteet 14h ajosta on mielestäni riittävät Kisakuvia lisää http://picasaweb.google.fi/johtajaha...andtrophy2008# ja rastikuvat http://picasaweb.google.fi/johtajaha...008Rastikuvat#
__________________
Maastossa se on mukavinta ![]() www.4x4parts.fi - EI TARVITSE KATUA - www.facebook.com/4x4parts.fi |
#195
|
|||
|
|||
![]() Kiitos!
Suunnattoman suuret kiitokset meidät yöllä mukaansa poimineelle tiimille. Kolmella pyörällä maaliin nilkuttaminen olisi kestänyt ikuisuuden ja koittamamme lastoituksetkaan eivät kestäneet. Saatiin tulos kunnialla listalle.
Loistava ajatus tuo "kottikärry" työntäminen! Tuntui herättävän hilpeyttä myös hitsauspaikalla..katkennut akseliputki ja vetoakseli olivat littaantuneet niin pahasti että hitsaamalla saatiin auto kursittua sen verran ajokuntoon että saimme nilkutettua maaliin. Team Tostanoin kiittää myös innokasta hitsausporukkaa joka koitti kaikkensa. |
#196
|
|||
|
|||
![]()
Mitä tapahtui Hullujen Haamujen MINIMOG-tiimille (Tenhunen & Hokkanen), kun ei tuloslistan mukaan tulleet maaliin? Tekniikkamurheita vai suot liian upottavia?
__________________
Jukka |
#197
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jossain vaiheessa päivällä äijät imeskeli liikoja öljyjä koneesta...jostain oli tullut yli 5cm.lisää tavaraa koneeseen,mittatikun mukaan...Puhuivat myös jostain lämpöongelmista,eiköhän lämmenny tarpeeks ![]() ![]()
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko SLCK#51 http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/ 3Tower takaisin |
#198
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() |
#199
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#200
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jos oli tikku mustana, niin polttoainetta siellä seassa varmaan on. OM352-koneessa kun on siittimet venttiilikopan sisällä, niin löysä suutinputken mutteri tai paluuputkivuoto ainakin nostaa öljyn pintaa koko ajan, eikä vuoto välttämättä näy muuten kuin tulvana öljypohjassa ja öljynpaineen putoamisena.
__________________
Jukka |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Finland Trophy 2008???onko | Käyttäjä | Tapahtumat | 2 | 13.08.2008 19:32 |
24h suunnistus Finland Trophy 5.-7.10.2007 | ihanmettään | Tapahtumat | 145 | 15.10.2007 21:22 |
Finland Trophy vai Warni? | mikjus | Tapahtumat | 23 | 06.09.2007 22:33 |
Finland Trophy sivut auki | ihanmettään | Tapahtumat | 1 | 21.08.2007 07:32 |
Warn trophy / Finland Trophy | the_undertaker | Chit-Chat | 2 | 15.08.2007 05:10 |