Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 07.10.2008, 21:24
Arska:n Avatar
Arska Arska ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.07.04
Sijainti: Valtimo, Finland.
Viestit: 1.707
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja alfred_j_kwak Näytä viesti
Mieli tekisi jäykkää etuakselia, mutta en ole vielä mistään ihan selkeästi löytänyt tietoa siitä mitkä akselit käyvät?
Tuota tasauspyörästön lukoista ollutta keskustelua lueskelin ja vähän hämäräksi jäi mikä on avoin tasauspyörästö?
Akseliksihan käy periaatteessa mikä vaan jäykkä etuakseli, joka on lähtöisin vähintään samalla etuakselimassalla olevasta autosta, kunhan akselista johtuva raideleveys ei muutu yli 100mm. Lisäksi tietysti välitys ois hyvä olla sama kuin takana. Esim. LJ:n etuakselissa riittää kantavuus ainakin LN110 hiluksiin.

Avoin tasauspyörästö on ihan normaali tasauspyörästö ilman mitään lukkoa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään vw taro 4x4/hilux osia pottu68 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 17.11.2008 13:06
M: Hilux(Taro) 2.4d 4x4 halvalla ymyr O/M/V Ajoneuvot 2 05.02.2007 20:33
hilux/taro kytkin Tekniikka & Jutustelu 1 14.11.2005 21:52
Hilux vs. Taro ? what`s the difference? Tekniikka & Jutustelu 10 28.11.2004 23:02


Sivu luotu: 15:25 (GMT +2).