Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.10.2008, 20:52
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

kansi paskana ja pumppu sulanut..

Kun Pajeroissa menee tuo kansi niin miten se tapahtuu. Täydestä hevonvedosta kone sammuksiin jo ennenkuin on auto on ennättänyt pysähtyä vai... Onko kukaan koittanut sitä vanhaa temppua, että käyttelee konetta joka kerta, siis joka kerta ennen sammuttamista muutaman minuutin. Onko sillä oikeesti vaikutusta että lämmöt vähän tasaantuu noin kolmilitrasessa koneessa.
Rekkamiehet ainakin käyttelee moottoria jonkin aikaa pysähtymisen jälkeen

Tää kysymys ei siis oo kettuilua vaan oikeesti ajatus pikkuvaivalla säästää jonkun tonnin aina silloin tällöin

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.10.2008, 20:58
nana:n Avatar
nana nana ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.10.08
Sijainti: Lappi tl
Viestit: 807
Perusasetus

ja niin minä teenkin... uso pois.. ja välillä iha yöt läpeensä... tuo on vanha rakkine ja niii kovi rakas.. ottasin kainaloo yöks, mut sit pitäs muuttaa tonne suuliin...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.10.2008, 20:58
lavanelikko lavanelikko ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 10.04.07
Sijainti: Tampere, .
Viestit: 1.171
Perusasetus

Kyllähän tuo ennen- ja jälkeenajon käyttelu säästää paikkoja. Se tiedetään kaikkialla turbokoneiden keskuudessa vaikkeivat olisikaan Mitsuja... Ja isot pojat on kertonut että mitsujen kansia säästää tuolla ennen ja jälkeen ajon tyhjäkäytöllä, jotta kerkiää lämmöt tasaantua...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.10.2008, 20:59
nana:n Avatar
nana nana ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.10.08
Sijainti: Lappi tl
Viestit: 807
Perusasetus

Mielelläni otan vastaa ja kuuntelen kaikkia isoja poikia
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 07.10.2008, 21:20
SauliS SauliS ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 17.10.03
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.392
Perusasetus

Joo toi jälkikäyttö on ihan hyvä tapa kaikilla koneilla.
Sellanen tuli mieleen että onko varmaan 2.8 td jos on vuosimalli 1990? Eli onko auto pyöreillä vai kulmikkailla etuvaloilla?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 07.10.2008, 21:27
nana:n Avatar
nana nana ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.10.08
Sijainti: Lappi tl
Viestit: 807
Perusasetus

Se on pyöreillä, mutta rekisteriotteessa lukee kaks vuosilukua.. Ja intercooleri.. vai mikä se ny oli ja on taatusti td. Ja noita automaatteja muutenkin vähemmän.. ja tossa kaikki hemmetin sähköherkut kattoluukkuja myöden.. ja sen kyllä huomaa.. keskuslukitus ei aukee kuskin puolelta, mutta apparin kyllä... Nyt keksi sitten oikee takaovi olla aukeematta sisäkahvasta.. huomasin äske, ku kävin tavaraa hakemassa autosa ja lapsilukko ei ole päällä vaan sen lukon kieli ei palaudu.. mulla palaa hihat ihan nyt ja justiinsa ((
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Apua apusimpukalle (Pajero) okkiM Tekniikka & Jutustelu 4 08.12.2009 18:14
Myyty mitsubishi pajero td ic autom -90 Der_Alte O/M/V Ajoneuvot 16 14.10.2008 17:28
M:pajero td autom -92 jansa O/M/V Ajoneuvot 0 09.03.2008 12:35
M:Pajero -92 TD autom. jansa O/M/V Ajoneuvot 0 11.02.2008 21:59
pajero -92 td autom. takapään lukko jansa Tekniikka & Jutustelu 13 20.01.2008 18:46


Sivu luotu: 03:14 (GMT +2).