![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Ei oo silikoomiestä näkyny, mut en tiiä onks toi lasikuitumies sit jotai samaa sukua joka meikän susukin lattioita on aikoinaa remontoinu? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
||||
|
||||
![]()
mun autoissa ollu mehukattisikakittimies, ja sitte alumiinipeltisikakittipopniittimieskin, sekä uretaanijeesusteippimies.
|
|
||||
|
||||
![]()
No perkele, laitetaan sit kans... On sitten tuolta landelta ilmestynyt hiiri mun autoo, kun ihmettelin mikä rapina kuuluu hanskalokerosta, niin joku halvatun peltohiiri veti mun salmiakkiakkoosia naama vihreenä ja nyt sitä silppuu ja hiirenpaskaa auto täys! Perkele! NI!
|
|
|||
|
|||
![]() Eläimetön
Kissa päätti tehdä itsemurhan ja käveli maantien reunaan auton alle.
Onneksi (tavallaan) tässä vaiheessa menetin sen. Oli ollu mulla hoidokkina vasta kuukauden (omistaja oli katkaisuhoidossa) ja oli tarkotus pitää se kissa kun entisen isännän uudessa kerrostalokämpässä ei ulkokissa ois kauheesti viihtynyt. Ois pitäny viedä piikille jos en ois halunnu pitää sitä. Paska olo. Vituttaa ihan vitusti. |
|
||||
|
||||
![]()
No tost ei kyllä voi enää paremmaks pistää
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Uretaanivaahtoa + jeesusteippiä aka. roudarinteippiä
|
|
|||
|
|||
![]() Länsiauto "spämmää"
Länsiauton Mersu-mainos. Tuli emännälle saapumisilmoitus, että pitäisi hakea ylikokoinen kirje postista. No sitä autolla sitten hakemaan, mutta mitäpä olikaan siinä hehtaarikuoressa? No Länsiauton mainos, että "osta nyt uusi Mersu" jne jne jne.
Voihan vee. Sähköpostiin ei saa laittaa mainoksia ja perustelu on joskus ollut mm. se, että vastaanottaja jollakin tavalla maksaa sen sähköpostin vastaanottamisen. Sama homma nyt Länsiautolla, mutta perinteisellä etanapostilla. Ei sentään pitänyt lunastaa kirjettä maksamattoman postimaksun vuoksi, mutta hakea kumminkin ja ajaa siksi postiin ja takaisin. Taatusti olisi sinne jäänyt, jos olisi tiennyt, mitä kuoressa on... ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Ruttasin sitten tallissa kaverin Chervorolet Monta Carlon, ja hiukka tallin sisustustakin, kun kokeilin pakoputken toimivuutta käynnistämällä auton!!! Olis voinu vaikka jollekkin sattua. Vituttaa taas niin ettei veri kierrä. Toivottavasti etes vakuutusjutut menee putkeen.
Tarinan opetus: autoa EI saa IKINÄ startata ilman että istuu kuskin paikalla. E: Ja mikä vielä lisää vitutuksen määrää on se, että työkseni opetan ihmisiä käyttämään pyörillä kulkevaa härveliä TURVALLISESTI. "...ajoneuvo pidetään turvallisesti paikallaan..." |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Mulla on ollu varmaa 10autoa sen perhanan Silikoonisankarin jäljiltä, tekojälki aivan identtistä ja yhtä ruosteessa sen silikoonin alta ![]()
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |