![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tämä ei muuten ole huhu vaan ihan tositarina. |
|
|||
|
|||
![]() Tuleeko muutos suunnistus CUP:in tilanteeseen ? |
|
|||
|
|||
![]()
Nyt nyybi(t) nimeä esiin, kiitos.
Jos noin vituttaa Matin ja Tepon orkkiksen voitto niin jo on kumma. Kyllä jätkät veti tän kauden niin hyvin ettei tarvii paljoa miettiä ketkä oli parhaita. Vaikka olisivatkin tulleet trailerilla "maaliin" se ei olisi enään vaikuttanut cuppi-tuloksiin koska varmistivat cuppi voiton jo Juukassa. Ei sen puoleen, taisivat tosiaan tulla trailerilla Turassakin maaliin? Mutta se ei poista sitä tosi asiaa että tämä oli heidän vuotensa. Jos asia kaivelee tehdään ne protestit oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa. -sami- |
|
||||
|
||||
![]()
Siis kaikki vaan ketä huvittaa maaliin trailerilla ja venttaamaan että kuka huomaa ja tekee protestin? Vai että jos pärjää hyvin niin sitten voi tulla trailerilla? Vai mites noi säännöt nyt oli. Jos on täysin ylivoimainen niin kai silti voi sääntöja noudattaa, vai?
|
|
|||
|
|||
![]() Vähän samaa mieltäLainaus:
Ei voi mitään, että herää ajatus että missä kaikessa muussa on taivuteltu sääntöjä omaksi hyväksi... Onneksi oltiin kuitenkin ajelemassa omaksi huviksemme ja vielä eri luokassa. |
|
|||
|
|||
![]() mä ja mun ulos anti
Joo siis mun kommentit olivat nyt siis lähinnä ihmettelyä miten joillakin on tapana näitä asioita hoitaa.
Jos ja ilmeisesti kun on jotain huomautettavaa jonkin kilpailijan toiminnasta se tehdään kilpailun protestiajan aikana kilpailun osoittamalla tavalla. Ei niitä sitten täällä netissä enää viikkokausia jälkeenpäin pidä alkaa enään söhläämään. Jos taas asiaa huutelee joku ns. ulkopuolinen niin silloinkin ihmettelen motivaatiota asiaan. Minä en ainakaan keksi ihan nopeesti myöskään parempia kilpa kumppaneita, eli en usko kyllä muihin vilppeihinkään. Me ainakin oltaisiin hinattu ne vaikka mistä maaliin jos vaan maaliin pääsemisestä on kyse. Eikä ne satama hampuusit mitään ylivoimaisia ole. Taakse on jäännyt ja tulee jäämään viellä monesti. -sami- |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Finland Trophy 2008???onko | Käyttäjä | Tapahtumat | 2 | 13.08.2008 19:32 |
24h suunnistus Finland Trophy 5.-7.10.2007 | ihanmettään | Tapahtumat | 145 | 15.10.2007 21:22 |
Finland Trophy vai Warni? | mikjus | Tapahtumat | 23 | 06.09.2007 22:33 |
Finland Trophy sivut auki | ihanmettään | Tapahtumat | 1 | 21.08.2007 07:32 |
Warn trophy / Finland Trophy | the_undertaker | Chit-Chat | 2 | 15.08.2007 05:10 |