Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.10.2008, 20:30
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Offipiru Näytä viesti
ZILi, jossa autokunta Kilta tarrat kyljissä. pongattu useasti meijän pihassa
mitään en myönnä. . . X) sitäpaitsi nyt meni plakaatien tekstit pieleen. . rai rai rai. .

  #2  
Vanha 05.10.2008, 23:14
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Talking

Äläs hiluks mies ala..


Tää ei oo mikää äidinkielentunti


Pongastu tänää ABC-renkomäen pihasta kurvas valkonen iso-D Rocky?? mikä hinas kilpurin näköstä punasta pätkäPatrollia railerilla.

Offipiru
  #3  
Vanha 05.10.2008, 23:19
junnu78:n Avatar
junnu78 junnu78 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.03.06
Sijainti: mikkeli, Finland.
Viestit: 2.782
Perusasetus

sen rokin perässä roikku mun oranssi lelu. oli kaverilla lainassa finlandissa
  #4  
Vanha 08.10.2008, 14:45
apiaani:n Avatar
apiaani apiaani ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 01.01.07
Sijainti: Panelia
Viestit: 940
Perusasetus

Ilmeisesti rompe bongattu säkylän kyläraitilla. Blazerin kera paahtoi menemään.
  #5  
Vanha 19.10.2008, 09:06
Rompe:n Avatar
Rompe Rompe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 10.09.06
Sijainti: Säkylä, Finland.
Viestit: 462
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja apiaani Näytä viesti
Ilmeisesti rompe bongattu säkylän kyläraitilla. Blazerin kera paahtoi menemään.
toden näkösesti meikäläinen kun ei täällä muita blazereita oo pahemmin näkyny.
  #6  
Vanha 20.10.2008, 09:30
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.358
Perusasetus



Tuommoinen ponkattu viikonloppuna, keittiön pöydästä käsin otin kuvan.

Jotenkin tuttu auto, vissiin 33:set alla, ja vinssi nokassa.
  #7  
Vanha 20.10.2008, 19:11
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Talking

city hummeri







bongattu menneenä sunnuntaina erään Lahtelaisen ravitsemusliikkeen edestä...

oikein city renkailla varustettu tais olla 15.5/80r20 koko jos en väärin muista,
yks mikä yllätti niin renkaiden venttiileistä oli vedetty teräspunos letkuilla paineet napaan eli tossa oli ilmeisesti renkaiden paineiden säätö mahdollisuus vielä toiminnassa

onhan se tärkeetä laskee painetta gummeista jos mielii katukiven reunan yli kiivetä;D
tai sitten toi on "oikeessa" maasto käytössä suht pramee laite kyl siihen
Viestiketju on lukittu

Luokat
bongauksia


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA tapsa4x4 Chit-Chat 71 01.10.2013 20:05
bongauksia Chit-Chat 6 06.11.2005 17:46


Sivu luotu: 07:51 (GMT +2).