![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
LEIMA!!!!!(eka yritykselä)mites olisi sunnuntaina 12:00 abc? Pitäänee takavinssistä irrotella jordaani ja tarkistaa pysyskö edessä öljyt... ja tietenkin vahata
|
|
|
||||
|
||||
ei leimaa (tokalla yrityksellä)
jep eli leima jäi saamatta korjaamon testeri oli antanut riittävän hyvän tuloksen mutta konttorilla jarrudyno näytti ihan yhtä huonoja jarruja ku eka yrityksellä. joten taidan jättää ajot väliin. vit*ttaa...
|
|
|
||||
|
||||
|
Sunnuntaina en pääse, mutta huomenna Lauantaina voisi hiluxin viedä neitsytmatkalle. Vaatii tosin vinssiauton mukaan ja pitää muutenkin ajella tyttöjen polkuja, kattoen miten se toimii. Eli jos on La menijöitä niin olen mukana. Soitelkaa jos joku vinssillinen on Lauantaina menossa.
Pete 050 5826036 |
|
|
|||
|
|||
|
onko liian tiukka aikataulu tänään klo14 abc--->
lähden tästä vielä vaihtamaan renkaat ja irrotan takavinssin jortaanin.... jos lähtö nii 044-0 I 0 I 0 I 7 |
|
|
||||
|
||||
|
minä tuun kans läjällä.
|
|
|
||||
|
||||
|
juu tulossa ollaan
|
|
|
||||
|
||||
|
mä tuun kans.
|
|
|
|||
|
|||
|
Perkele kun olette nopeita!! En pysy millään mukana.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Onko Kuopiossa tai lähellä 3m peltikanttaria? | VonLeka | Chit-Chat | 4 | 04.03.2008 21:15 |
| Kuopiossa harvinainen HJ-60-Pickup | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.05.2006 05:54 | |
| Kuopiossa "evullinen" Läjä..... | Hujane | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 19.05.2006 19:29 |
| Onko kuopiossa laina kumia? | Chit-Chat | 0 | 15.04.2005 13:24 | |
| Kuopiossa? | Kartsa | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 28.11.2004 17:25 |