![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() laturin on ainakin uus, ei oo paljo pyörinyt...
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tällä Kaupungin yksi työkoneessa/tiehöylä vähän samanlainen ongelma, ja se alkoi siitä kun laturi meni, ja laturi hihnapyörällä tuli vaihdettu, ja sen jälkeen ei auttanut vaikka ne vaihtoi kaikki hihnapyörät ja hihnat.. ei pysyy päälle, ensiksi ne käntyy väärinpäin ja sitten ne lentää pois..
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Teet sinne jostain vanhasta jakopään remmin kiristimen rullasta lisä ohjaimen ja kiristimen remmin "selkäpuolelle" niin eiköhä ne siellä ala pysyyn. Willysteriin ainaki jouduttiin kyhäileen noita, ku ei kestäny kierrätellä tuonne reiluun seittemään tonniin.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ei mun kyllä mitää seittemää kierrä, mutta toi on kyllä ihan kokeilemisen arvoinen juttu... |
#5
|
|||
|
|||
![]()
jostain varmaan löytyis moniurahihna ja hihnapyörät niin loppuu kerralla ilman virityksiä noi hihnamurheet.
t:sukkaletku anonyymisti |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kannattaa tarkistaa ettei vesipumppu oo väljä. Mulla väljä vesipumppu lennätti hihnoja vaikka oli mitä billetti hihnapyöriä ja lisärullia hihnaa tukemasta selkäpuolelta. Kait se hihna rupes resonoimaan joillain kierroksilla ja aina oli hihna vähintään selällää tai sit lens kokonaan pois. Loppu vasta kun vaihdoin vesipumpun.
Ja seuraavaan projektiin tuli moniura, ei oo kahdeksassa vuodessa kertaakaan hajonnu hihna tai lähteny paikaltaan, tai luistanu tai mitään muutakaan ongelmaa. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
no nyt on remmit pysynyt toistaiseksi paikallaan ilman mitään sen kummempaa...toi ei varmaan tykkää uusista hihnoista vain, päästömittarilla kävin sen kanssa, hc:t oli alkuun yli paritoinnia ja hiilijutut yli 8... virtain velho sai jo sitä pudotettua säätämällä ja heittämällä holleyn power valven lepikkoon, arvot putos hyvinkin alle katsastusrajan, mutta pysyvät siellä tasan niin kauan kun autolla ei aja mihinkään, heti sen jälkeen ne on taas päin v...sanonko mitä.
tultiin siihen tulokseen että jakaja on niin välee että se ei pysy ruodussaan, mikään muu kun ei voi muuttua, kaasarin ruuvit kun ei ittellään pyöri eikä suuttimet vaihdu. päätin lakata miettimästä ja ostaa uuden jakajan, uus kiinalainen kun ei maksa juuri vajaan satasen, niitä oli ihan hyllytavarana, tosin siinä vieressä oli sitten myös tollaisia emma tiä onko tommosesta vallankaan mitään hyötyä kun kone on vakio, mutta ompa ainakin yks thyyning osa lisää konttorissa ja toimivampi jakaja pellin alla tonnehan mä joustotopickkiin jo laiton kuvat, mutta pistän tähänkin kun ne on niin kivoja nippelitietona, edestä jokusen sentin yli metrin ja takaa 8cm passaa nostella että 3 tassua on vielä maassa, iskarien pituus näyttäis olevan lisäjoustoja rajottava tekijä tällä hetkellä. tossa viimme launataina oli yks hinauskeikka ja siinä linnan kanssa ihmeteltiin kun ei mun vinssi jaksanut yhtä troopperia ojasta nyppiä... no selvispä tässä viikolla syy siihenkin, noi akut kun siirretiin konttiin niin eipä tullut sitten kytkettyä loppuun asti niitä, ainoastaan toisen akun + napaan kun tuli latausjännite auton käydessä, ja siinä toisessa akussa oli kytkettynä molemmat vinssit... ihmeen hyvin on yks akku jaksanut lataamattakin vetää tota täs nyt meneen vuoden aikana ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
"8cm" kestää nostaa takatassua.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
KYM#5 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
L-200:sen ropaamista/joustoja | Lavamitsu | Tekniikka & Jutustelu | 74 | 11.08.2008 19:47 |