![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Nonii patista Joppa nyt kaupoille jos gorollakin on menny kaupaks. Perskele kun runnerin möi nii juhlisti sitä kuitenkin ostamalla miniläppärin ja navigaattorin ni kai nyt corollalla yhden retkisängyn hommaa ![]() Hitto nyt on jotain vikaa kun oon jo pakkaushommissa. Perskele pelottaa että jotain on unohtunu kun yleensä pajotetaan viel viime iltanakin. Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
itse asiassa mulla oli samanlainen retki sänky ku tuomolla , se on nyt jo kusarilla alumiini keräyksessä ..,olisko se kestäny edes 10 yötä nukkuu.., eli olisko ollu 3e per yö. aika paskoja. pitä olla vahvistettu lentokone alumiinista tehty malli.
joo kameronin neekerit kävi hakee korollan. yritti vielä pummii bensa rahaa hesaa.. näin! sillä oli ainakin 5000e rahaa lompakossa 500e seteleinä. vittun pummit. täytyy munkin ostaa sit retkisänky.. mut sehän tarkottaa ettei tuomon sänky mahu hiluksii kun se kuulemma nii saaketin ahas.. hiluksi tehostimen pumppuu vaille valmis. |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
ja jokainen paalattu datsuni parantaa mailman.
|
|
|
||||
|
||||
|
Oliko muuten tossa mosassa virran ulosottoa kun näyttäis pahasti siltä ettei tuo mun akrikaatti lähe enää käyntiin.Vuosi sitten pelasi aivan moitteettomasti,mutta nyt kun sitä ei ole käytetty niin kipinät on haihtuneet eikä niiitä löydy millään.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ei saa mosasta virtaa ulos.
|
|
|
||||
|
||||
|
No joopista,purin koko laitoksen,mutta ei löytynyt vikaa,sitten irroitin käynnistyslaitteen ja laitoin akkukoneeseen sopivan hylsyn ja aloin pyörittää sillä kampiakselin päästä sitä moottoria,pyöritin yhteensä varmaan 20 minuuttia sitä ja yhtäkkiä alkoi lyödä kipinää.
Nyt se näyttäis toimivan ihan hyvin taas. |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() Mä lähen hakemaan ne teltat, ja sit kattomaan mitä se yks päivänsäde on saanu aikaseks... Eilen ilmattiin jo jarrutkin, ohjaustehostinpumpputuraus kans näyttäs toimivan. Ilmaa on vielä jonkun verran, ilosesti kavitoi Syyläriasennukset loppusuoralla. Teoriassa Hihluksi olis ajokuntonen, heti kun koneessa on vaan vedet...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Venäjän palot | Nerd-O | Chit-Chat | 11 | 12.08.2006 14:12 |
| venäjän kurvailua OSA II | HÖNÖ | Tapahtumat | 19 | 09.08.2006 10:19 |
| Åland-syyssafari 21.-23.10. | Ahosensetä | Tapahtumat | 2 | 24.10.2005 20:04 |
| venäjän hummeri | Chit-Chat | 1 | 18.03.2005 16:28 | |
| Venäjän safari 30.4-2.5 | LaaLaa | Tapahtumat | 47 | 04.05.2004 09:35 |