![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
suosittelen kyllä jotain hoitolaitosta jos suzukilla lähtee yli 20 km päästä ajamalla ainaki sj:iillä. kävin viikonloppunna ens kertaa tolla omalla heittämäs sellasen melkeen sadan kilometrin lenkin maantietä pitkin oli niin vaikuttava kokemus että ei tarvi kyllä toista kertaa kokeilla
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Hei mä ajoin kesälomalla Jimnylla kesälomalla yhteensä noin 3000kilsaa. Pisin yhtäjaksonen siirtymä oli 250 kilsaa.
__________________
Team Jyrsis "Suzuki SJ413 LWB 1987" Päivitetty 01.10.2017 _______________________________________________ Team Jyrsis Facebook - Team Jyrsis Blogi Päivitetty 01.10.2017 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Viimeksi muokannut Racingrabbit : 05.06.2010 21:51 |
|
#4
|
|||
|
|||
Suzukit koolle, Yes!
Ilmoittaudutaan mukaan, päivä merkitty kalenteriin.
Pääseepä kerrankin nuzuki "lajitovereiden" kanssa laitumelle ja samalla uutta repsikka kokelasta perehdyttämään lajin saloihin... -Jyrki- |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Jos jotain apuu tarvii Ranchilla järkkäilyis niin ite voin yrittää tulla autteleen jos on kotosalla.!
__________________
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lupaan tarjoo laatikollisen olutta kuka vetäsää vastaavan näköisen keulimisen täällä suikka meetissä
![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?v=gla0BTiTlBI |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Harmi kun ei ole vanha Rabitti nipussa,eikös me tuollaisia keulimisia tehty aikaisemmin melkein joka kisassa? ![]() Jäätiinhän me Tepon kanssa takapuskurin varaan pystyynkin yhdessä toivottomassa nousussa Unkarin Eurotrialissa. Tuli siinä hetken hiljaisuus,ja ajatus "Mitäs nyt tehdään".Onneksi läksi jarrua varovasti löysäämällä keula laskeutumaan alaspäin eikä koko auto takakautta ympäri. Ja jaksotuomarin kauhuksi,eikun reilu pakki ja uudelleen usuttamaan samaan kohtaan
Viimeksi muokannut Racingrabbit : 18.09.2008 21:22 |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Voiko tulla katselemaan, vaikkei suikkaa omistakaan?
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 4x4 2CV meeting! :) | Scout | Chit-Chat | 5 | 15.04.2008 17:46 |
| Suzuki meeting | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 29.10.2003 22:01 |
| MEETING ajatuksia | Vette90 | Vuosimallit 1984-1996 | 5 | 20.08.2003 10:41 |