![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
http://kayttaja.1g.fi/TEC/
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko SLCK#51 http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/ 3Tower takaisin |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Tuossa pari hyvää linkkiä, löytyy samoja kuin käyttikseltä ja lisääkin
http://www.suzukiinfo.com/ http://acksfaq.com/faqv3_results2.php |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko SLCK#51 http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/ 3Tower takaisin |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Hmm.. Mikäs toi napa kuva mitä siel navassa pitäis olla kun tarkistus reikä?
Pistin kans kaikki tuleen noi koneelle
__________________
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Toi "tarkistusreikä"on vaseliinin lisäys reikä murrokselle/kääntökuulalle ![]() ![]()
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko SLCK#51 http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/ 3Tower takaisin |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Vähän nyt menee OT:ksi mutta itse asiassa mullahan on semmoinen koko akseli
__________________
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |