Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.09.2008, 16:26
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Reitit on kuulemma niin hankalia patrolille et jätän väliin tämän safarin.
Todellisuudessa työt pukkaa päälle ettei pääse.

Edit: Taas tätä soutuvene meininkiä. Näillänäkymin tulossa sittenkin.


Viimeksi muokannut bluevan : 21.09.2008 08:20 Perustelu: soutaa/huopaa
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.09.2008, 11:49
POUSA:n Avatar
POUSA POUSA ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 22.11.04
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 707
Lightbulb

Kyytiä tarjolla!!!


Jos lähtis 1-3 rekalla, eli kyytii mahtuu 8kpl autoja oman lisäks. Hinta on pieni, eli naftat. 050-3888 115
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.09.2008, 15:34
Jouni Järvinen:n Avatar
Jouni Järvinen Jouni Järvinen ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.04.03
Sijainti: Ylöjärvi, Finland.
Viestit: 90
Perusasetus

SE OM MORO

Jos poussan rekkaan mahtuu
voi kans laittaa autoni sinne

JONES Mansesta
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.09.2008, 22:49
vimakuus:n Avatar
vimakuus vimakuus ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 19.12.06
Sijainti: Rauma, Finland.
Viestit: 359
Perusasetus

Mites pitkään tapahtuma mahdollisesti kestää?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.09.2008, 12:53
motörhead:n Avatar
motörhead motörhead ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 19.03.06
Sijainti: Pirkkala, Finland.
Viestit: 363
Perusasetus

kyytiin


Rekan kyydissä menis hienosti munki toyota.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 22.09.2008, 18:53
POUSA:n Avatar
POUSA POUSA ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 22.11.04
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 707
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja motörhead Näytä viesti
Rekan kyydissä menis hienosti munki toyota.
ja tää samasta paikasta ku viimex.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 20.09.2008, 17:04
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vimakuus Näytä viesti
Mites pitkään tapahtuma mahdollisesti kestää?
Eiköhän se kestä niin kauan ,kuin laitteet liikkuu ja ajo halukkuutta löytyy.Luultavasti viimeistään sunnuntai iltana, alkaa olee aika rauhallista.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 20.09.2008, 19:59
-MAKE-:n Avatar
-MAKE- -MAKE- ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 11.02.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 3.793
Perusasetus

Juur Repsikan kanssa juteltiin. että Pousan kyytiin vois uakkerin pistää kun Finlandia kisakin tuli täyteen ennen kuin ehdin

Siis tällä tultais
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 21.09.2008, 19:44
JV73 JV73 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.11.05
Sijainti: Ulvila, Finland.
Viestit: 1.253
Perusasetus

joo, lisää reittiä merkitty, kivaa settiä, löytyy susukin kaato portaita, kivoja vinssin testaus suo silmiä etc. Suunnistus homma näyttäis jäävän tois sijaiseksi kun mönkkäri ukot ei tule mukaan toimintaan. safari maksu on 10 euroa, sisältää kaffet ja pullaa, makkaran paisto mahdollisuuksia "talon puolesta". jos porukka haluaa, voi jäädä yöksi esim. telttoihin montulle... Kares varmaan perinteisesti hauskuuttaa porukkaa kuolemaa halveksuvilla auton kaato tempuilla?
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 22.09.2008, 18:52
POUSA:n Avatar
POUSA POUSA ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 22.11.04
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 707
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MAKE- Näytä viesti
Juur Repsikan kanssa juteltiin. että Pousan kyytiin vois uakkerin pistää kun Finlandia kisakin tuli täyteen ennen kuin ehdin

Siis tällä tultais
Tän voin napata vaikka siinä koulun risteyksessä kyytii.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
m gmc safari 4,3 efi jjtp O/M/V Ajoneuvot 0 12.01.2008 22:50
Itäauto safari?!?!?! Nipa Chit-Chat 7 23.07.2007 16:55
MMC:n safari Tampereella 16.9-06 TOHJ61 Tapahtumat 35 20.09.2006 22:20
SAFARI MERIKARVIALLA 13.11-04 NORT Tapahtumat 17 16.11.2004 20:24
Simolincomin safari... Käyttäjä Tekniikka & Jutustelu 0 11.04.2003 23:13


Sivu luotu: 02:40 (GMT +2).