![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Reitit on kuulemma niin hankalia patrolille et jätän väliin tämän safarin. Todellisuudessa työt pukkaa päälle ettei pääse. Edit: Taas tätä soutuvene meininkiä. Näillänäkymin tulossa sittenkin.
Viimeksi muokannut bluevan : 21.09.2008 08:20 Perustelu: soutaa/huopaa |
|
#2
|
||||
|
||||
Kyytiä tarjolla!!!
Jos lähtis 1-3 rekalla, eli kyytii mahtuu 8kpl autoja oman lisäks. Hinta on pieni, eli naftat. 050-3888 115
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
SE OM MORO
Jos poussan rekkaan mahtuu voi kans laittaa autoni sinne JONES Mansesta |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Mites pitkään tapahtuma mahdollisesti kestää?
|
|
#5
|
||||
|
||||
kyytiin
Rekan kyydissä menis hienosti munki toyota.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
ja tää samasta paikasta ku viimex.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Eiköhän se kestä niin kauan ,kuin laitteet liikkuu ja ajo halukkuutta löytyy.Luultavasti viimeistään sunnuntai iltana, alkaa olee aika rauhallista.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Juur Repsikan kanssa juteltiin. että Pousan kyytiin vois uakkerin pistää kun Finlandia kisakin tuli täyteen ennen kuin ehdin
![]() Siis tällä tultais |
|
#9
|
|||
|
|||
|
joo, lisää reittiä merkitty, kivaa settiä, löytyy susukin kaato portaita, kivoja vinssin testaus suo silmiä etc. Suunnistus homma näyttäis jäävän tois sijaiseksi kun mönkkäri ukot ei tule mukaan toimintaan. safari maksu on 10 euroa, sisältää kaffet ja pullaa, makkaran paisto mahdollisuuksia "talon puolesta". jos porukka haluaa, voi jäädä yöksi esim. telttoihin montulle... Kares varmaan perinteisesti hauskuuttaa porukkaa kuolemaa halveksuvilla auton kaato tempuilla?
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Tän voin napata vaikka siinä koulun risteyksessä kyytii.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| m gmc safari 4,3 efi | jjtp | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 12.01.2008 22:50 |
| Itäauto safari?!?!?! | Nipa | Chit-Chat | 7 | 23.07.2007 16:55 |
| MMC:n safari Tampereella 16.9-06 | TOHJ61 | Tapahtumat | 35 | 20.09.2006 22:20 |
| SAFARI MERIKARVIALLA 13.11-04 | NORT | Tapahtumat | 17 | 16.11.2004 20:24 |
| Simolincomin safari... | Käyttäjä | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 11.04.2003 23:13 |