![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Jaahas ja lisää kunnostuskohteita näin kisan alla. Eli jakolodju alko pitään älyttömän kovaa ujellusta TML:ssä tai piti se jo jonkinlaista talvellakin, mutta silloin ajateltiin, että kait se vielä yhden kauden menee. No nyt tuli sit tällee viimehetkellä napattua jakolodju auki ja risaahan siellä tietty oli. Tuos on toosan osat pestynä odottelee huomisaamun niputusta Eli suurin ja perinteisin probleemi noissa berttojen jakolaatikoissa vaikuttais olevan keskimmäisen hammaspyörä parin akselin ja sen neulalaakereiden hajoaminen. Niinpä ne oli tässäkin menny rikki. Toisesta laakerista oli jo neulojakin hävinny murskeena öljyn sekaan ja akselitapin pinnat syöpyneet pilalle: Noo tojotalta ei osia löydy hyllystä, ja lentonakaan ei nyt ehdi, niin mistäs osat???? Muutaman puhelun jälkeen oli kisakumppani Mikjus linjan toisessa päässä ja kehu että hänellä kyl on ihan uudet tarvittavat osat, mutta viittiiköhän niitä nyt oikein myydä, ku sillähän sais meidät ehkä ulos pelistä Todettiin sit kuitenki, että eiköhän katota iha ajamalla kuka on kuka, joten niinpä osat vaihto omistajaa tänään. THÄNKS!!! On tää offipiiri kyllä makeeta, ku kovimmilta kilpakumppaneiltaki saa apua viimeisillä hetkillä![]() ![]() Sitten on vielä vääntyneen etuvetarin vaihto....tai siis oikeestaan sen sainki just valmiiks. Hiukka oli akseliputken stefaki saanu siipiinsä, mutta nyt ei ollu uutta laittaa, niin pitää vaan muistaa laittaa perään riittävästi öljyä, ku kuitenki osa siitä on ekan kallistuksen jälkeen murroksen pesäkkeessä: Sit siin murros remppa ku oli valmis niin laskin tunkkia alas ja katselin mahdollisia vikakohtia ja taas löyty ainaki yks Elikkä simpukan kiinnityskohdasta runko hieman pehmeän oloista ja osittain jo murtunu poikki . Pakko siis huomenna ehtiä tuohonkin tekeen korjauspala ja hitsata se kiinni, mut enste pitää saada jakolodju paikoilleen ja pakoputket, jotta saa tehä uudet jakiksen käyttövivut....tai ainaki modattua vanhaa paremmaks + vaihteiston kumityynykin pitäs rakennella jostain. Nii ja pingottaa vääntyny vaihteiston palkki kans takas paikoilleen jotenki....huh huh....taitaa tulla piiiiiitkä päivä huomenna![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Nyt mä ymmärrän miksei Kaivokselan Veholla tapahdu mitään
Lainaus:
__________________
Jablonkaa, jablonkaa sitä äiti koittaa piilottaa sama se, löydän ne! |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Heh on siin viel pariks iltaa ihmettelemist sulla. Itse ajoin auton trailerille ja päätin että on se kunnossa kun onhan sitä jo taas hierottukkin ihan tarpeeks monta viikkoa.
Noi rungon halkeilut kuuluu asiaan ja on joustojen salaisuus. Tai niin ainakin uskottelen itselleni kun eturunko on sisäpuolelta aika monesta kohtaa halki. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
|
#5
|
||||
|
||||
|
moro! oliko miten hirvee homma vaihtaa toi motti? oliko lj:n omassa jakiksessa jotain mikä esti sen käyttämisen? pitäisi itsekkin saada rj:hin vähän tehoa lisää, toi 22r ei ole mikään mahtavin lajissaan
seurailin turaohvissa radicalin käyttäytymistä ja rupes kanssa tekeen v-konetta mieli.. nurkissa pyöris v-8 mutta sen yhdistelmän kilpiin saaminen voi olla jo ongelmallista.. toisaalta onhan kärryt keksitty mutta kuitenkin..
__________________
puukko 2 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Moro Osta koko Radical pois, niin ei tarvii alkaa jumppaan koneen vaihtoa!!!!! Auto on siis myynnissä!!! Ei kai siinä koneen vaihdossa hirveetä jumppaa ole ollu. Käsitin, että Hurmerinnan Samuli (nimimerkki: cvy) olis aikoinaan koneen asentanu....tai sit vaan ehkä sähköt? Mutta siis miks BJ:n jakoaski? No oli ilmeisesti ollu silloin sopivasti tarjolla tietoa adapterin valmistukseen just th-350 automaatille ja BJ:n jakolaatikolle. Jos toi olis mun oma auto, niin mä laittaisin vielä vakiota "kiihkeämmän" turbiinin, niin voi ottaa terävempiä vetoja. ....jaa sitä on seurattu Turaoffissa ![]() Oliko edes kaasupohjassa silloin
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
alkaa olla tunnearvoa liikaa tällä kopalla
joten siihen se kone pitää laittaa. heh. eikä sitä nyt valmista osteta.. sepitetään ensin ja sit vasta. olihan nuo kierrokset ihan kohdallaan siel turaohvissa, olitte just ylittämässä niitä loputtomia ojia, itse kisattiin laina autolla. oli timolta vanha lj alla. sijoitus oli loistava
__________________
puukko 2 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Cruiserin sähköt | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 40 | 07.07.2009 22:45 |
| Cruiserin sulakkeita | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 04.11.2006 17:12 |
| Cruiserin öljynpaineet!! | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 23.06.2006 09:15 | |
| cruiserin lyhennys | ttapio | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 02.01.2005 14:47 |
| M:Cruiserin Talvirenkaat | Käyttäjä | O/M/V Muut | 0 | 27.11.2004 21:08 |