![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Ajo-ominaisuudetJER81:lle, poikkeaako/huononeeko ajo-ominaisuudet hirveästi jos vertaa tuota 31" renkailla ja lisäkorotettua Jimnyä alkuperäiseen versioon? Olen vain huolissani kun nyt omassa Jimnyssä tossut on 215/75 BF Mutikat ja olen ollut tyytyväinen tämän kokoisen auton käyttäytymiseen tiellä, mutta jos laitan 50mm korotuksen ja 31" munkit alle niin mennäänkö ojasta allikkoon vaikka noilla varusteilla sinne pitäisi varmaan mennä.?!? 8) Tietysti ulkoasu on paljon tyylikkäämpi tuossa sinun autosi modauksessa! ![]() Onko porukalla tietoa mitkä olisivat sopivat peltivanteet noille 31" nakeille jossa olisi sopivasti offsettiä (mielestäni näyttävemmät) Ja vielä samaan syssyyn että miten se karjapuskuri asian lakipykälä muuttui kun ei saa laittaa sellaista keulille, oliko tosiaan niin että ei saa leimaa jos ei oo hyväksytty puskuri vai pitikö auton vm. olla alle jotain tiettyä vuotta? Näin Vaasassa Jimnyn jossa oli otteessa merkitty lisätietoihin että "karjapuskuri" tai sinne päin ja keulilla loisti tyylikäs ARB:n rauta. Nyyhh!! Anteeksi, mutta jos joku voisi kertoa savoksi parilla sanalla tai antaa linkin johonkin ketjuun tuosta puskuri asiasta. (itselläni vm. 2003) t. Palle
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja yksinkertaistettuna: 25.5.2007 ja sitä uudemmissa ei saa olla kuin E-hyväksytty valorauta. Vanhemmissa käytännössä voi olla minkälainen omavalmisteinenkin vinssipuskuri/karjapuskuri tahansa, jos sitä ei ilmoiteta asennetun 25.5.2007 tai sen jälkeen tai jos se ei muuten ole ilmeistä (esim. uutuuttaan hohtava vinssipuskuri, jossa vielä hintalappu päällä). |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Kyllähä vanhaa saa korjata ja uutta osaa laittaa sen tilalle. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
On sanomattakin selvää, että leveä rengas hakee tien urissa. Mutta kyllä 31:llä pystyy tiellä ajamaan ihan hyvin, muistaa vaan laittaa kunnon paineet, itse käytän tiellä 2.5 bar. 31" renkaille suosittelen itsellänikin olevia 8x15" ET-20 vanteita. Ne ulontavat sopivasti, koska mielestäni autoa korotettaessa, pitäisi sitä myös samassa suhteessa "leventää". |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Projekti on taas nytkähtänyt hieman eteenpäin. Jimny sai kylkiputket suojaamaan helmoja,
materiaalina käytettiin 2" putkea ja 4x40 lattaa. Seuraavaksi asennetaan katolle työvalot, koska kelit pimenee ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Istuu kyllä nätisti helmoihin, siististi on tehty koko laite.
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Perhana että on kyllä komee laitos. Tuo aiheuttaa pientä auto kuumetta näemmä
![]() Onko jimmyssä muuten vielä sama jako ku vahoissa sj:ssä??? |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Uskoisin pulttijaon olevan sama eli 5x5,5"
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
kuinkas kestävät nuo helmaputket on kun kannakkeet on tehty latasta? vääntyykö kui helpost? mihi tulee kiinni pohjassa
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
Aika näyttää kuinka hyvin putket pysyy paikoillaan, mutta se on varmaa että kestävät taatusti iskuja paremmin kuin vakio helmapellit. Latat on hitsattu suoraan runkoon ja kokeilun tuloksena helmaputket kestävät tunkkausta hi-liftillä tai vast.
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
hieno homma jos kestää kunnolla. eikai sitä huonoa kannata tehdäkään
![]() minullakin on vaan tuo rojekti pahasti kesken , en kyllä varmaan saa ikinä niitä tehtyä... vakoilla kyllä pitää noita vaihtoehtoja ![]() |