![]() |
|
|
|||||||
| Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? Kysymyksiä foorumiin tai sen käyttöön liittyen. Nämä viestit toimivat toistaiseksi FAQ:in tyyppisenä tietolähteenä. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Onkohan nää nyt hukassa vai vielläkö löytyy jostain.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Eipä meillä pelaa tuo osoite.
Niin ei vanhoissa topikeissakaan galleria kuvat näy kun ruksina. |
|
#5
|
||||
|
||||
static.petrisimolin.com
Kyllä staticin pitäisi toimia ihan normaalisti.
Sen ip on tosin vaihtunut n. viikko sitten, joten joissain todella harvinaisissa tapauksissa sinun palveluntarjoajasi dns voi vielä osoittaa vanhaan ip-osoitteeseen. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
No onhan meillä sitten jotain harvinaistakin
![]() No nyt on tääkin harvinaisuus vissiin menetetty mut vanhat topikkien kuvat on kyllä viellä X:siä Nyt tuntuis näkyvän kaikki kuvat. edit:tuntuis pelaavan silloin tällöin yleensä ei. Viimeksi muokannut Jarcca : 08.10.2008 19:41 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Niin mikäs tuon static.petrisimolin.comin kohtalo on kun ei vanhat kuvat näy?
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Renault 25 olleet peltivanteet | Leksa_ | O/M/V Muut | 0 | 06.04.2008 19:26 |
| m: aluminivanteet 8.5*15 olleet troopperissa. | samppahoo | O/M/V Renkaat ja vanteet | 8 | 17.08.2007 11:25 |
| M* Hydr. ja auran puskurikiinn.(kuvia profiilissa) | Palde | O/M/V Muut | 9 | 10.07.2005 18:37 |
| gallerysta profiilissa | ttapio | Chit-Chat | 3 | 12.02.2005 12:33 |