![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Just 5 minuuttia sitten kotiuduin, eli jäin sinne yhdeks yöks vielä pyörimään. Kivaa oli kurvailla ja kiitoksia ajoseurasta letkassa olleille, kiitokset myös Byrocratille juttuseurasta remontinteon yhteydessä, jarruputken sokeointi kappaleen tekijöille, Bänksterille muutenkin, Offroadjounille vetarin lainasta ja Paulille vähän kaikesta ja kahvista. ![]() Täältä lähtiessäni tankkasin tankin täyteen, eli Lpr-Lahden kautta-Espoo-offailua-Espoo-7 tien kautta-Lpr välin pärjäs tankillisella ja vielä jäi varttitankillinen ainetta tankkiin, matkanopeus oli 100 km/h eli rajoitusten mukaan. Vetari katkes rymppiholkin ja lukkorenkaan välistä harmittavan helposti, ilmeisesti liian painava auto.
|
|
#2
|
||||
|
||||
Kuvia
Haluaisin kiittää isääni ja äitiäni, jumalia, opettajiani, ystäviäni, eläimiäni, random ihmisiä kadulla, ihmisiä joita en vielä tunne..
(joko tuli vaadittava kirjainmäärä täyteen,että saa lähetettyä nää kuvat..??)
__________________
You got mud on your face You big disgrace Somebody better put you back in your place. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lisää kuvia...
Vakioletkalaisten mukana kulki monta kuvaajaa, kuvaOlisKiva.fi.
__________________
You got mud on your face You big disgrace Somebody better put you back in your place. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Kiitoksia taas kerran ajeluista. Mukavan leppoisaa "vakio"ajelua Issun johdolla ja kiitokset myös FunJamille, Reprolle, Mazda-kuskille ja Suzuki-porukalle. Harmi että Suikkelin jousi antautui mutta yritys oli hyvä vakiorenkailla.
Muutamat muut kuvat galleriassa http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=508 t: Marko ja Tuukka |
|
#5
|
||||
|
||||
|
one more..
__________________
You got mud on your face You big disgrace Somebody better put you back in your place. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Voi vide! Meikäl näkyy melkee pystyhymy!
![]() Ei tarvi oikeestaa omia kuvia laittaakaa kun on näköjää Bänksterillä ihan samat kuvakulmat ja kuvankohteet. ![]()
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Sä valitsit kuvauskohteet,mä otin sit vaan paremmat kuvat.
__________________
You got mud on your face You big disgrace Somebody better put you back in your place. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kulman kevätkauden päätösajelu la.7.6. | Byrocrat | Tapahtumat | 37 | 29.06.2008 21:30 |
| Kulman ajelut la. 26.4. | Byrocrat | Tapahtumat | 51 | 28.04.2008 18:36 |
| Kulman kummia kuvatuksia | Ex_inkkari | Chit-Chat | 5 | 01.09.2006 16:59 |
| Kulman keikka | Ex_inkkari | Tapahtumat | 4 | 18.09.2005 15:46 |
| Pari 14.9 kulman kuvaa.. | Jörmelö | Tapahtumat | 0 | 15.09.2003 20:15 |