![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Nelivaihteinen on kuulemma vähän pirun kestävä loota.. Ei muuta ku laita sellanen.. Niitä kuulemma saa jopa ihan kohtuuhinnoillakin. Sitten vaan periin 4.11set, niin kompensoituu hyvin tuo nelosen hieman harvempi ykkönen.. Tosin, tienopeuksissa tuo nelivaihteinen ei ole niitä kaikkein mukavimpia, kun pakkaa nuo ajokierrokset asustelemaan tuolla ylärekisterin puolella, kun vertaa 5-loviseen. En itse ole kuullut, että noissa viisvaihteisissa pykäläkasseissa olis heikompia ja lujempia malleja, mutta kai sekin voi olla mahdollista, mene ja tiedä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu LJ vaihdelaatikko | Repro | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 26.08.2008 23:55 |
Ostettu O: MB vaihdelaatikko | sumpe | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 11.04.2008 10:23 |
O: hj 61 Vaihdelaatikko | BÄLÄ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 30.03.2008 09:19 |
O: SJ 410 vaihdelaatikko | las-c | O/M/V Muut | 0 | 06.12.2005 15:19 |
LJ: Vaihdelaatikko | Charles.W | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 26.08.2005 16:08 |