![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
Kulmaan!Tällä kertaa täytyy jättää väliin kun on ennalta sovittu toisaalle meno. Seuraavalla keralla sitten. Kolme helpotus kohtaa on nyt merkattu nauhoilla ja takamaaston uusi "vakio" väli pätkä, siinä ei näy vielä jälkiä, mutta kun ajaa aina nauhan vasemmalta puolelta niin on reitillä. t.Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Jeee, jalkaudun
![]() Jos ei Jäntti raahaudu paikalle tyhjän kartturipaikan kanssa...
__________________
You got mud on your face You big disgrace Somebody better put you back in your place. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Taidan joutua jättämään väliin, ellei "hovihitsaajani" saa suikkaa nippuun ennen sitä. Toki saatan tulla käymään nuotiolla makkaran paistossa, ellei mitään ihmeitä ilmaannu.. Aika näyttää.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
tulossa ollaan jos kaikki menee hyvin (k.sarjan asennus).
|
|
#5
|
|||
|
|||
Vetopiste tarvitaanLainaus:
|
|
#6
|
||||
|
||||
Uutta vakio uraa Kulmakorpeen.
Sunnuntaina oltiin uutta "vakiouraa" tekemässä ja saatiinkin risteyksien 10 ja 43 välisen lutakon kiertävä reitti aikaiseksi.
Uuden reitinpätkän toinen pää löytyy risteyksien 42 ja 41 välistä ja toinen pää tulee risteykseen 10. Merkitty keltaisilla kolmioilla risteyksissä ja uralla nauhalla. Aika näyttää kuinka pätkä kestää kunhan vettä saadaan Kulmaan kunnolla. Cherokeella ja Runnerilla ajettiin pätkä lopuksi ees taas. Veto pisteeethän on oltava varmuuden vuoksi, mutta Kulmassa voi myös ajaa niin että niitä ei joudu käyttämään. t.ismo ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 25.08.2008 23:00 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
mukana myös minä
__________________
Klååni vålvå |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kulman kevätkauden päätösajelu la.7.6. | Byrocrat | Tapahtumat | 37 | 29.06.2008 21:30 |
| Kulman ajelut la. 26.4. | Byrocrat | Tapahtumat | 51 | 28.04.2008 18:36 |
| Kulman kummia kuvatuksia | Ex_inkkari | Chit-Chat | 5 | 01.09.2006 16:59 |
| Kulman keikka | Ex_inkkari | Tapahtumat | 4 | 18.09.2005 15:46 |
| Pari 14.9 kulman kuvaa.. | Jörmelö | Tapahtumat | 0 | 15.09.2003 20:15 |