![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
mikäs se repron tummahko jeeppi oli kori mallilta ?
|
|
|
||||
|
||||
|
Allmost brand new, tiedän myös omistajan.
|
|
|
|||
|
|||
|
Jumbon lähellä kehällä körötteli vastaan graffiitin harmaa Kulmassakin tavattu nelos runneri (oliskohan ollu Issu ite? Kö?).
|
|
|
||||
|
||||
|
Patsaan äss marketin pihalta poimittu 21.8 n.klo 20:
|
|
|
||||
|
||||
|
Bongattu muutama tunteroinen sitten metsästys koiran juoksutus lenkillä, nippu ohrotti harrastajia koeponnistamassa portto Rangea Nokian ajoalueella. Kuulemma makkarat naamariin ja sen jälkeen jatkuis ilta (yö) "testauksen" merkeissä.
|
|
|
||||
|
||||
|
bongattu Kotkan K-raudan edessä viime vkolla..
|
|||
|
|||
|
Lauantaina n. 18 aikaan ajeli valkoiseksi maalattu A-45 Sisu "proto" puuhakilvissä Turengin keskustan läpi ja kääntyi moottoritien suuntaan. Piti itse mennä Lammin suuntaan, niin en nähnyt kuka oli ja mihin meni.
|
||||
|
||||
|
"Jumbon lähellä kehällä körötteli vastaan graffiitin harmaa Kulmassakin tavattu nelos runneri (oliskohan ollu Issu ite? Kö?)."
Suotto olla mahollista kun ei kulmassa muita runnereita ole. |
|
|
||||
|
||||
|
Minä minä!!!
|
|
|
||||
|
||||
|
Kuka / ketkä tunnustaa?
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Off-Road/bj.jpg kai toi bj on? http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Off-Road/lj.jpg kai toi lj on? |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
|
||||
|
||||
|
Tuommoinen oli Jämsässä viime perjantaina.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
LJ omistaja taitaa asuu Lahdessa kun yhen kerrostalon parkkaril se on. Oisko toi se mikä oli ennen valkonen ja sillon se kaveri kävi joskus viikarillakin pähäman kaffeilla? |
|
|
||||
|
||||
|
Tollanen Bongattu tänään 10.10.2008 JA-Tools:in pihassa oisko kello ollut jotain 15:17..oli palstan ja offivarusteen tarrat, taidan kyllä tietää kelle kyseinen auto kuuluu,mutta varma en ole
|
||||
|
||||
|
Oliko kuopiossa palstalaisia liikenteessä tuossa puolenpäivän pintaan, petosen rampilla? Sininen susnuki ajeli vastaan ja kuski kahto minun koslaa yhtä hitaasti kuin minä sitä
|
|
|
|||
|
|||
|
Vaasan ABC:llä tankkaamassa Laplander mallia pelkkä ohjaamo, takana ei mitään.
|
|
|
|||
|
|||
|
Nyt on vissiin Panzerilta lähtenyt Sisu lapasesta ja rysäyttänyt sen tieltä pellolle...
|
||||
|
||||
|
Onneksi on kunnallisvaaliehdokkaita jotka tajuaa mainoksilleen vuokrata näyttävän alustan!!
|
|
|
|||
|
|||
|
Tänään bongattu harmaanruskea toyota land cruiser, jossa karjapuskin ja siinä siniset isot lisävalot. Ajeli limingantullissa, oulussa noin kolmen aikaan iltapäivällä. Se mihin kiinnitin huomioni niin etupenkillä istui tai seisoi alle kouluikäinen lapsukainen. Ei turvaistuinta ei edes turvavyötä! Turvallista elämää lapselle!
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kyllä se ihan mun työpaikan edessä seisoo aika useesti joten olet nähnyt ihan oikein
|
||||
|
||||
|
Tänään bongattu toyota hilux vaasan minimanin pihassa 16.15.
UAZ-315126 Viimeksi muokannut uaz4x4 : 18.10.2008 19:32 |
|
|
||||
|
||||
|
Oranssi BJ isoilla kumeilla eilen Mänttilän Rautian kieppeillä, koitin Rankusta vähän vilkutella tuimalle offiukolle...
|
|
|
||||
|
||||
|
La Tuskaa bongattu just äsken kun kääntyi kotirannantieltä siikajoen tielle. Niva näytti ainakin pimeässä hyvältä
|
|
|
|||
|
|||
|
Joku täräytti vissiin volvon tai unimogin alusta perävaunussa vastaan kuopion moottoritiellä prisman kohdalla n. klo.17,20 Olit menossa etelään päin. En muuta kerenny näkee että keltaset oli vanteet ja runko oli aika pirun iso.
|
![]() |
| Luokat |
| bongauksia |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
| bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 | |