![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Trallalaa, ilmoittauduttu on. Jos koppiauto ei porsi Eurassa niin Kimmeliin Kimmeliin.. eiku siis...
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Jep merrasmäessä nähään ja luokkana on Prototype.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Ilmo lähti. Kisaa odotellessa...
__________________
Maastossa se on mukavinta ![]() www.4x4parts.fi - EI TARVITSE KATUA - www.facebook.com/4x4parts.fi |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Ilmoittauduttu on ja eiku möyrimään, mut ensin s..t.na korjataan ja rajusti.
__________________
"Parempi yks ruuvi löysällä, ku kaikki liian kireällä!" |
|
#5
|
||||
|
||||
|
jepejepulis
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#6
|
||||
|
||||
|
No jokohan me nyt saadaan podiumi pullat töihin....?
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Tuskin, ellei sitten kaikki muut keskeytä.
Tässä on yksi toinenkin mutta, apparit on hukassa... toinen on pohjoisessa hirvimetällä ja toisesta on havainto Lontoossa. Tulee tänään myöhään himaan, jos pääsee. Saas nährä jääkö lähtemättä, on vähän apparit vähissä joiden kanssa jaksaa istua pidempään samassa kopissa. (mä oon niin hankala tyyppi) Scoutti hyppää kyytiin jos noi johtajat eivät pääse irtautumaan??EDIT: appari löytyi Viimeksi muokannut AVRO : 03.10.2008 14:08 Perustelu: helpotus |
|
#8
|
||||
|
||||
|
meitin tiimi läht muuten just kohti mikkeliä
mukana on kauhee määrä roinaa,suzuki ja vahvistuksena PAXTERI |
|
#9
|
||||
|
||||
|
ja jonkun teamin suunnistaja on vielä töissä...eiköhän sitä pimeellä kerkee köröttelemään otavankylään...
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko SLCK#51 http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/ 3Tower takaisin |
|
#10
|
||||
|
||||
|
vähän väliaika tietoja kuramadot ovat lahden paikkeilla ja harbor cruisers riihimäellä
mutta vakaasti vielä edetään valmistautukaa muu suomi |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
etujoukkoa. Perästä kuuluu, noin puolentunnin kuluttua lähdetään matelemaan Lapista kohti otavaa.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Periaatteessa olis joutanutki mutta kamppeet ja vermeet ois joutunu kyllä lainaamaan ![]() No niin, Markoko se kuiten saavutti isänmaan taas. Rovis calling 1220/04oct sinisin siivin jos jakkaroita jää.... -teppo |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Finland Trophy 2008???onko | Käyttäjä | Tapahtumat | 2 | 13.08.2008 19:32 |
| 24h suunnistus Finland Trophy 5.-7.10.2007 | ihanmettään | Tapahtumat | 145 | 15.10.2007 21:22 |
| Finland Trophy vai Warni? | mikjus | Tapahtumat | 23 | 06.09.2007 22:33 |
| Finland Trophy sivut auki | ihanmettään | Tapahtumat | 1 | 21.08.2007 07:32 |
| Warn trophy / Finland Trophy | the_undertaker | Chit-Chat | 2 | 15.08.2007 05:10 |