![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
joo o. kyllä olen tyytyväinen syöttöpumppu remppaan. pitänee vain käyttäää naamasella että saa ajoituksen kohdalleen tai sitten käyn ostamassa sen säätökellon. saa nähdä miten tekee. riippuu mitä se säädättäminen maksaa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ei kellekkään jäänyt kuvamateriaalia minun räpiköinnistä... Voi ..ttu että on auto puhdas, mutaa sisälläkin varmaan tonni
|
|
|
|||
|
|||
|
he he.. on susukeilla näemmä tullu tavaks ajaa ikkunat auki..
Caddy.. sillä sun kaverillas vois olla kuvä meikäläisen rypemisestä..Saapi laittaa tänne jos siltä löytyy joku hyvä.. S |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Itseasissa se on minun veli ja tänne koneelle laittelin ne videot ja kuvat mitä kameralla oli, minä joku päivä yritän vaikka katella kaikki ne kasaan ja lähetän vaikka sinulle. Enkä minä ikkunat auki ajana, vuoti sittenkin takaluukun tiiviste ja pohjasta puuttuu parit kolmet kumitulpat
|
|
|
||||
|
||||
|
pitää varmaan opetella käyttämään jotai movie makeria ihan hyviä videoita kuvat pekkarinen viime keikalta
|
|
|
||||
|
||||
|
mie pääsisin ny viikonloppuna kruisialee sinne ajoalueelle onkohan muita innokkaita. ja pääseekö sinne ilman vinssii menee?
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Onko Kuopiossa tai lähellä 3m peltikanttaria? | VonLeka | Chit-Chat | 4 | 04.03.2008 21:15 |
| Kuopiossa harvinainen HJ-60-Pickup | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.05.2006 05:54 | |
| Kuopiossa "evullinen" Läjä..... | Hujane | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 19.05.2006 19:29 |
| Onko kuopiossa laina kumia? | Chit-Chat | 0 | 15.04.2005 13:24 | |
| Kuopiossa? | Kartsa | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 28.11.2004 17:25 |