Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.08.2008, 10:16
Caddy:n Avatar
Caddy Caddy ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 02.09.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Viestit: 1.140
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppa82 Näytä viesti

edittiä: löysin kuvan tuolta vanhalta foorumilta, vuotopaikka näytti tuolta minulla -> http://static.petrisimolin.com/galle...oto.jpg&lite=1
Juurikin sama vuoto kohta, purkautuuko tuo noista kahdeksasta pultista jotka tuossa näkyykin, vai kuinka. Koskaan edes yrittänyt purkaa moista

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.08.2008, 10:44
Zamppa:n Avatar
Zamppa Zamppa ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 23.07.04
Sijainti: Vantaa, Finland
Viestit: 615
Perusasetus

Otat jarrut auki vetarin pultti pois olka laakerin ns pidike pois alhaalla neljä pulttia ja ylhäällä neljä, sit nuo kahdeksan pulttia jotka ovat navan takapuolella. sit pitäs lähteä osat irti niin että saat vetarin pois ja stefaan pääsee käsiksi. Kasaus tietty päin vastoin ja puolituubia vaseliiniä tuohon kuppiin missä murros pyörii. Ite vain purkanut levyjarrullisia mutta uskoisin että suurin piirtein samanlainen.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.08.2008, 10:46
Caddy:n Avatar
Caddy Caddy ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 02.09.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Viestit: 1.140
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Zamppa Näytä viesti
Otat jarrut auki vetarin pultti pois olka laakerin ns pidike pois alhaalla neljä pulttia ja ylhäällä neljä, sit nuo kahdeksan pulttia jotka ovat navan takapuolella. sit pitäs lähteä osat irti niin että saat vetarin pois ja stefaan pääsee käsiksi. Kasaus tietty päin vastoin ja puolituubia vaseliiniä tuohon kuppiin missä murros pyörii. Ite vain purkanut levyjarrullisia mutta uskoisin että suurin piirtein samanlainen.
Kiitosta, pitänee arjen koitettua lähteä arvuuttelemaan varaosa putkaan minkä kokoinen stefa sinne tulee, tai tietty jos olisi muistissa mitat jollain niin helpottaisi kovastikkin
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.08.2008, 10:47
Zamppa:n Avatar
Zamppa Zamppa ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 23.07.04
Sijainti: Vantaa, Finland
Viestit: 615
Perusasetus

Juukasta Ofroadtarvikkeelta saa ainakin tuota stefaa. Se on semmonen speciaali stefa kahdella huulella
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.08.2008, 10:50
HRD:n Avatar
HRD HRD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.602
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Zamppa Näytä viesti
Juukasta Ofroadtarvikkeelta saa ainakin tuota stefaa. Se on semmonen speciaali stefa kahdella huulella
Ei siinä mun mielestä mitään kauhian spesiaalia ole. Yleensä kaikissa stefoissa on myös se ns. pölyhuuli.
__________________
Juho Haapakorpi
Kaukas 4x4'n ski
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.08.2008, 11:37
Tomppa82:n Avatar
Tomppa82 Tomppa82 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.06.05
Sijainti: Kajaani, Finland.
Viestit: 418
Perusasetus

Onhan sinulla tiedossa nuo sivut www.suzukiinfo.com Tuolta löytyy hyvin manuaaleja suzukien rassaamiseen. SJ 410:neen ei löydy suoraan manuaalia mutta kyllä sen purkaa ja jopa kasaa 413 ohjeilla. Pitää käydä vielä tallissa kattelemassa löytyiskö vielä jostain tuon stefan numeroa. Ite tilasin sen ja vetonivelet juukasta. Kannattaa myös harkita tuohon kääntöpäähän uusia tiivisteitä jos ne on heikossa hapessa. Ne pitää hommata alkuperäisinä.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.10.2008, 12:41
Caddy:n Avatar
Caddy Caddy ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 02.09.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Viestit: 1.140
Perusasetus

Nooh eipä se stefan vaihto paha ollutkaan "Napalukko" irti, jarrukegät poes ja 4 jarrukilven pulttia auki. Murros ulos ja siinähän se. Nyt ei vuoda. Tänään tilailtu jarruvoimaa eteen lisää, juttua ensi viikolla (josko enää ei tartteis taistella toimimattomien jarrujen kanssa) Ja jos muuta hyvää siitä etsii, niin takakengät aivan loppu saan uudet etukengät siirrettyä sinne.

Traction barkin olisi korikiinnikettä vailla valmis, pitäs jaksaa mennä kauppaan ja ostaa sisähalkasijaltaan 30mm putkea, sopivalla seinällä ja mondeon raidetangon päähän sopivalla kierteellä varustettu pultti/tanko. Ei oikein onnistu tuo valun ja normaalin mustan hitsaus keskenään. Rumahan se on, muttei haittaa. Tähän kun tulee sitten kun köyhtyminen loppuu se kierrealusta Jos saisi joustojakin enemmän kuin nykyinen ehkä 40cm :/
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 16.08.2008, 10:48
HRD:n Avatar
HRD HRD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.602
Perusasetus

Pikku lunttaus mötönetin sivulta: 26x38x8
__________________
Juho Haapakorpi
Kaukas 4x4'n ski
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Project Loordi II Frohike Tekniikka & Jutustelu 39 07.08.2007 07:59
Project: Bajeero cruiseri Tekniikka & Jutustelu 57 16.04.2006 13:09
Project UAZ kysymyksiä??? SoSo Tekniikka & Jutustelu 31 23.07.2005 20:20
Project Entropia Lars Computer Games 4 06.10.2004 01:25


Sivu luotu: 21:58 (GMT +2).