![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Otat jarrut auki vetarin pultti pois olka laakerin ns pidike pois alhaalla neljä pulttia ja ylhäällä neljä, sit nuo kahdeksan pulttia jotka ovat navan takapuolella. sit pitäs lähteä osat irti niin että saat vetarin pois ja stefaan pääsee käsiksi. Kasaus tietty päin vastoin ja puolituubia vaseliiniä tuohon kuppiin missä murros pyörii. Ite vain purkanut levyjarrullisia mutta uskoisin että suurin piirtein samanlainen.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Juukasta Ofroadtarvikkeelta saa ainakin tuota stefaa. Se on semmonen speciaali stefa kahdella huulella
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Ei siinä mun mielestä mitään kauhian spesiaalia ole. Yleensä kaikissa stefoissa on myös se ns. pölyhuuli.
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Onhan sinulla tiedossa nuo sivut www.suzukiinfo.com Tuolta löytyy hyvin manuaaleja suzukien rassaamiseen. SJ 410:neen ei löydy suoraan manuaalia mutta kyllä sen purkaa ja jopa kasaa 413 ohjeilla. Pitää käydä vielä tallissa kattelemassa löytyiskö vielä jostain tuon stefan numeroa. Ite tilasin sen ja vetonivelet juukasta. Kannattaa myös harkita tuohon kääntöpäähän uusia tiivisteitä jos ne on heikossa hapessa. Ne pitää hommata alkuperäisinä.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Nooh eipä se stefan vaihto paha ollutkaan
"Napalukko" irti, jarrukegät poes ja 4 jarrukilven pulttia auki. Murros ulos ja siinähän se. Nyt ei vuoda. Tänään tilailtu jarruvoimaa eteen lisää, juttua ensi viikolla (josko enää ei tartteis taistella toimimattomien jarrujen kanssa) Ja jos muuta hyvää siitä etsii, niin takakengät aivan loppu saan uudet etukengät siirrettyä sinne. Traction barkin olisi korikiinnikettä vailla valmis, pitäs jaksaa mennä kauppaan ja ostaa sisähalkasijaltaan 30mm putkea, sopivalla seinällä ja mondeon raidetangon päähän sopivalla kierteellä varustettu pultti/tanko. Ei oikein onnistu tuo valun ja normaalin mustan hitsaus keskenään. Rumahan se on, muttei haittaa. Tähän kun tulee sitten kun köyhtyminen loppuu se kierrealusta Jos saisi joustojakin enemmän kuin nykyinen ehkä 40cm :/
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Pikku lunttaus mötönetin sivulta: 26x38x8
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Project Loordi II | Frohike | Tekniikka & Jutustelu | 39 | 07.08.2007 07:59 |
| Project: Bajeero | cruiseri | Tekniikka & Jutustelu | 57 | 16.04.2006 13:09 |
| Project UAZ kysymyksiä??? | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 23.07.2005 20:20 |
| Project Entropia | Lars | Computer Games | 4 | 06.10.2004 01:25 |