![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
siis ensin. ikinä en ole hitsannut rosterista pakosarjaa. mutta tigilla olen aika paljon hitsannut.pää asiassa rosteria. siis painostan että kysymykseni tarkoitus EI ole vittuilla, vaan lähinnä kysyä mikä siinä on niin vaikeata? siis sarjan teossa?
|
|
||||
|
||||
![]()
Koitas tuolta.
http://www.martelius.com/index.php?t...d=12&pageid=12
|
|||
|
|||
![]()
Se joka osaa tehdä putkitöitä ja hitsata tekee sen pakosarjan ihan millä menetelmällä vaan kunhan vehkeet löytyy ja käyrät,mutta ohutseinämäisen putken taivutus rypyttömästi näillä "kotikoneilla" ei onnistu vaikka olis lyijyä putki täynnä,mutta joku esim hyrauliikka firma jolla on semmonen kuula taivutin niin varmaan tekee kyllä kurvit.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mua kans kiinostaa. Kun en mäkään ole just pakosarjaa tehnyt. Juurituki/tuet, juurisuojakaasut jne. kohdilleen niin en oikeen ymmärrä et mikä enään voi mennä pieleen? Täysin vittuilematta ja just siksi kiinostaa kun jossain välissä tarvis sellaistakin kokeilla. -sami- |
|
||||
|
||||
![]()
Tuollainen osui silmään, ehkä liian isoja suskan sarjaan mutta jos joku johonkin
www.nettivaraosa.com/686708 |
|
|||
|
|||
![]()
mulla on oikeen kokosia,soita 0407459395
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
eikös nuo ole juuri haluttuja 38mm sisäreijällä... tosin se kyllä taitaa susukiin olla turhan reilua, ehkä joku 32mm olisi parempaa... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ROSTERI TANKKI | KössiKenguru | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 24.03.2009 21:00 |
o:3"putkea/mutkia välijäähyyn | henteri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 05.02.2008 19:32 |
BJ40:n vetari remppa (mutkia matkassa) | Coutsi | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 05.09.2006 19:04 |
M:ROSTERI VAIJERIA | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 10.03.2006 08:23 | |
Mistä mutkia putkeen? | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 21.01.2006 00:24 |