Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.08.2008, 13:51
korbimotors:n Avatar
korbimotors korbimotors ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.07
Sijainti: Salla, Finland.
Viestit: 759
Perusasetus

Meinasitko itse murikan kiinnitys pultteja vai sisempien vetonivelien laippojen kiinnitys pultteja jotka tulee kiini siihen murikkaan?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.08.2008, 18:34
-pajero- -pajero- ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 15.04.07
Sijainti: Hamina, Finland.
Viestit: 506
Perusasetus

itse etu perän ja ne laipan pultit myös kannattaa tarkastaa mulla oli ne perän pultit oli löysällä mut kun kaikki kerralla tarkastaa ni sithän ne on kaikki kunnossa suosittelen käy kaikki läpi.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.08.2008, 07:48
korbimotors:n Avatar
korbimotors korbimotors ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.07
Sijainti: Salla, Finland.
Viestit: 759
Perusasetus

Minullahan tuli se ääni loppujen lopuksi takaa. Ei ollu mitään rikki nelivedon puolelta. Molemmista takalateista norria poikki.ja toisen iskarin alakiinnike poikki ja pääs kilkattamaan runkoon.lähtötilanteessa pääs takaperä niin paljon liikkumaan että osui runkoon ja aiheutti kauheaa pauketta.uudet latit,polyuretaani puslat ja iskarit niin loppuu pauke!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.08.2008, 12:31
-pajero- -pajero- ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 15.04.07
Sijainti: Hamina, Finland.
Viestit: 506
Perusasetus

Hyvä että tuli selville, pääsit pienemmällä hommalla mitä että vetarit olisit vaihtannu...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.08.2008, 05:42
TOPPAHOUSU:n Avatar
TOPPAHOUSU TOPPAHOUSU ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 29.10.07
Sijainti: Finland.
Viestit: 550
Perusasetus

Minulla taas ei ole vielä poistunut...
Pajero on 3.0 V6 vm-89 ja varaosakaupasta ostetut spidan murrokset eivät käyneetkään paikoilleen vaan olivat väljät!
Eikun selvittelemään asiaa varaosaliikkeen kirjoista ja ei meinannut ratkaisua heti löytyä.

Laskettiin sitten entisen murroksen sisäpuolen "hampaat", joita oli 25kpl ja uudessa murroksessa oli 27kpl...

No sitten rupesi löytymään sopiva murros, mutta ne olivatkin kakkos koppasen pajeron murrokset ( -91 vuodesta eteenpäin ) Samanlaiset löytyvät myös vanhemmasta 2.5 diesel pajerosta.

Että tällaista....
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.08.2008, 16:45
-pajero- -pajero- ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 15.04.07
Sijainti: Hamina, Finland.
Viestit: 506
Perusasetus

oletko tutkinut että mitä on irti?????? esim. koppa kunnolla kinnii, paljon pikku juttuui mitkä voip kolista vaatii asiaan perehtymisen
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 17.08.2008, 20:48
TOPPAHOUSU:n Avatar
TOPPAHOUSU TOPPAHOUSU ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 29.10.07
Sijainti: Finland.
Viestit: 550
Perusasetus

Kaikki mahdolliset pultit&mutterit etupäästä zsekattu ja ovat kiinni...
Oikeanpuoleinen ulompivetonivel vaihdettiin ja häiritsevät äänet vähenivät huomattavasti, mutta toisen vaihto jää myöhemmälle syksyyn.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kun Pajerosta huoltoauto?? offipete Tekniikka & Jutustelu 30 04.05.2007 14:02
Pajerosta kysymys! misku Tekniikka & Jutustelu 4 28.03.2006 13:01
Pajerosta (-89 td ic) kysyttävää Tekniikka & Jutustelu 20 01.02.2006 06:25
Pajerosta pakettiauto. kharju Tekniikka & Jutustelu 20 07.10.2004 11:05
Pajerosta kiinnostunut!! Tekniikka & Jutustelu 3 14.01.2004 15:54


Sivu luotu: 11:49 (GMT +2).