![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Vituttaa kun: Meidän asunnon vessa on täynnä hometta, kun -90 luvun hieno peltimatopurkki-vessa on vedetty kokoon Erikeeperillä -> lattiamaton ja peltiseinän välinen rako on vedetty umpeen silikoonilla. No selvähän se on mitä sille käy. Lattiamaton ja lattian välissä on ollu lammikko ja nyt revittiin lattia v*ttuun. Tästä johtuen seuraavat 2 viikkoa ollaan ilman wc-pönttöä, suihkua ja pesukonetta. Vessassa käynnit suoritetaan talon kerhohuoneessa, mikä jo vituttaa ihan tarpeeks sinällään, mutta suihkussa joutuu kai käymään duunissa. Eipä siinä, piti ens viikolla pitää 2 viikkoa lomaa, mutta vitut pidän perkele ku himassa ei pysty edes käymään paskalla tai suihkussa koko loman aikana. Kusta voi aina purkkiin tai parvekkeelta. No, siirretään sit "kesäloma" viikko-kaks ja pidetään se sitten pikku pakkasilla...
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
vituttaa tää suomen ihana kesä... on ollu melko kosteaa tehdä auto tos mun nurmikko tallissa
__________________
Se on mahduttava kun kerran vihitty. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lenkkeilijän unelmakesä on ollut! Upsista, tämä olisi pitänyt laittaa vituttamattomuus-threadiin.
![]() ![]()
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
vitun sokerimuurahaiset perkele... syövät myrkkyä ja juovat bensaa iha huviksee... alkaa ideat hävitykseen loppua. niitä on vaa vitusti, piha täynnä pieniä reikiä, ei täs viel mitää mut syssymmäl ku rupee niit lentojätkiä vilisee ni ei helvetti... viimevuonna oli katto mustana paskiaisista saatana..... kolaan koht puolmetriä maata pihasta pois jos eivät asetu.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Meinas alkaa, kun en saanut vaimon opelia katsastettua päästöjen takia.
Helpotti kummasti, kun laitoin nettiautoon aamupäivällä ja takavalot hävis iltapäivällä. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Ei näy,eikä kuulu,olkalaakereita Jimnyyn.Perkele.
Kelit on kohta sellaiset,ettei voi fillaroida. Rupean asioimaan hertsikan me-auton kanssa,kun ei tikkurilasta kuulu mitään. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
käyttis menee ilmeisesti lunariin(oma syy),ei siinä mitään,mutta mulla oli ifistä kaikkein laajin kasko vielä kolme kuukautta takaperin,vaimo sitten päätti,lähteä kilpailuttamaan meidän vakuutuksia ja oli saanut mersuunkin halvemman vakuutuksen tapiolasta oli oikein kasko myöskin ,kuulemma ihan samanlainen kuin ifissä vaan 200 e halvempi per vuosi.
No nyt sitten ilmeni ettei tossa olekaan sitä 25% lunastusturvaa kuten siinä ifin vakuutuksessa olis ollu,kun ei ollut raskinut ottaa siihen sitä vakuutusta.Itse otin silloin ifistä ton lunastusturvan kun tulee kilometrejä kiesiin vähintään 40tkm vuodessa. Ja sen kerran kun ei itse ehtinyt mukaan hoitamaan asioita.hieman vituttaa kun muutenkin kyrpi,kun joutuu tuota cruiseri vanhusta nytten rasittamaan ylimmääräisillä kilsoilla. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
| Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
| köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
| Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |