![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Itse tilasin turner oven. Otin oikeen sähkömoottorilla niin ei tarvi aina itse nostella ovea. Kaukosäätimellä saa oven auki ja koodilukolla. Hienosti on toiminut. Tiedä sitten kuinka hyvin tuo pitää kylmän talvella ulkopuolella. Oletettavasti paremmin kuin vanhat pari ovet.
|
|
|||
|
|||
![]()
/www.masadoor.fi
|
|
|||
|
|||
![]()
http://www.jarviovi.net/
Itsellä on ovi + nostomoottori tuolta, ja on jo 3 vuotta ilman ongelmia toiminut. |
|
||||
|
||||
![]() No laitetaan hintaa,kun joku manaili että on vaikeeta kertoa..
Eli ovi on Bemasystems nosto-ovi ja koko 2600 kork.ja 2670 leveys+ ikkuna rivillä, eristys40mm polyuretaani ja diipa daapa...
hintaa tuli 1275e itse asennutta,en pidä kovin pahana jos vertaa muihin valmistajiin mistä kyselin. |
|
||||
|
||||
![]()
perkeles hienoa!!!
ompahan eds jotain mihin verrata!, täytyy ottaa ilman ikkunoita et saa tiputeetua hintaa! |
|
||||
|
||||
![]()
mulla olis ikkunat maksanu 550 euroa / ovi jos olisin ottanut ikkunat, lasitiilet tarjouksena 1,70 euroa / kpl ...
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 14.09.2008 21:00 |
|
|||
|
|||
![]()
Kaveri haki Virosta oven, mittatilaustyötä kaukosäädöillä ym ja hinta oli joku 500-600€ halvempi kuin Suomessa.
Olisko ollu Saku Metal tms, muutama kymmenen km Tallinnasta. Itse päädyin käytettyyn, köyhä kun olen.. |
|
|||
|
|||
![]()
Mistäs noin edukkaasti sai lasitiiltä? Aattelin kellarista poistaa kaikki nykyiset luukut ja tilalle laittaa lasitiiliä. Saa vähän enemmän valoa kellariin.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Öljynpaineiden nosto?? 12-h | Heikki L | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 28.10.2007 22:11 |
auton ovista. | RR82 | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 30.10.2006 05:58 |
Hallin nosto ovi ? | tomikoo | Chit-Chat | 8 | 03.06.2006 22:23 |
Auton nosto. | MakeH | Chit-Chat | 11 | 17.01.2005 12:44 |
Korin nosto | Vuosimallit 1968-1982 | 1 | 22.02.2004 20:24 |