Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.08.2008, 18:18
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.915
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja NymiS Näytä viesti
Mitenköhän se toinen on sitten lämpösempi kun konetta ei voi käyttää tällä hetkellä ?

pyöritä turbiinista rajusti, hartaasti ja pitkään...

laitoin mailia, mulla oli anturi öljypohjassa, mutta se ei ole sama asia mitä haet, pystyyks lauhun asennosta päättelemään kumpi on meno ? oliks jotain termaria matkalla ?

__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.08.2008, 22:47
NymiS NymiS ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 01.04.05
Sijainti: ........
Viestit: 784
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
pyöritä turbiinista rajusti, hartaasti ja pitkään...

laitoin mailia, mulla oli anturi öljypohjassa, mutta se ei ole sama asia mitä haet, pystyyks lauhun asennosta päättelemään kumpi on meno ? oliks jotain termaria matkalla ?
Ei siellä termaria ole välissä, ainakaan alunperin.
Pitääpä pyöritellä ja kokeilla sormella sitten huomenna
Taitaa tuo laatikon öljy olla vaan aika tasan veden lämpöstä molemmilla puolilla jäähdytintä

No laitan anturin apukuskin puolen letkun väliin ja lisä jäähdyttimen kennon sitten kuskin puolen letkun väliin.

Öljypohjastahan lämpötilan nousu tulee viiveellä koska se on lämmenneen öljynkierron viimeinen lenkki eli tämä öljy on jo jäähdytetty. Sen takia haluan anturin mahdollisimman alkupäähän tätä lenkkiä niin saan lukemia todellisesta öljyn lämptilasta laatikon sisällä.

Edit: Ai niin ja kiitos Pee:lle vielä dokumenteista tulivat hienosti perille nyt.

Viimeksi muokannut NymiS : 03.08.2008 22:49
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 03.08.2008, 22:49
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.915
Perusasetus

onhan se noinkin

toisaalta kun pumppe imasee ögelpohjasesta, niin kun tiedät sen lämmön, osaat lopettaa ajoissa...

edit: niinkuin 124 ssähän on termari öljynlauhulle...
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 03.08.2008, 23:02
NymiS NymiS ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 01.04.05
Sijainti: ........
Viestit: 784
Perusasetus

No niin pee:n dokumenteista löytyi oikea vastaus.

Elikkä
Cooler Feedline lähtee Kuljettajan puolelta
Cooler Returnline tuleepi apukuljettajan puolelle.

Elikkä juuri päin vastoin kuin aiemmin todettiin tässä topikissa.

Edit:
Ja onhan se tietenkin loogisesti ajateltunakin näin... mittatikku/täyttöputkihan on samassa reijässä kuin öljyn paluu puoli.

Viimeksi muokannut NymiS : 03.08.2008 23:04
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: MB 280 G autom. Markol O/M/V Ajoneuvot 0 07.08.2007 08:42
M: MB 200 D autom -88 -MYYTY- pee O/M/V Ajoneuvot 2 07.06.2006 18:31
OT: M: MAZDA 626 AUTOM 2.0 GLX -88 HP 350 € pee O/M/V Muut 26 19.09.2005 19:45
veden lämpöanturin ohmit pee Tekniikka & Jutustelu 7 15.04.2005 20:11
m:bensa bj v6+autom. O/M/V Muut 7 08.10.2004 18:42


Sivu luotu: 22:22 (GMT +2).