![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Onnea vaan. Meikäläisen pihaaan ilmestyi viime jouluna punaisella trailerilla tämmönen. Osia on jo haalittu ja rojektia aloteltu varovasti. NIm:ens vuonna slck:n venäjän savarille fj:llä
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Liki koko 80-luku ja 90-lukuakin Tekniikan maailmoita! (20e Pelastusarmeijan kirpparilta) On vaikka mitä maasturijuttua. Skannailen jakoon, kunhan saan skannerin joskus ymmärtämään minua.
Käyttöauton ostaisin jos vaan pääsisin myyjän kera yhteisymmärrykseen hinnasta... |