Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.07.2008, 17:58
Jouni_S:n Avatar
Jouni_S Jouni_S ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 05.09.07
Sijainti: vesilahti
Viestit: 687
Perusasetus

Nyt on jakkarat suzukissa paikoillaan ja ahdasta on.Laitoin omilla kiskoilla.Penkin "olkapäälevennys" nojaa hiukkasen b-tolppaan.Omat vyöt ei toiminut kunnolla , joten aikaistin 4-pistevöiden asennusta, joten se ei tehnyt ongelmia enempää.Jakolaatikonkeppi mahtuu toimiin.Sisempien kiskojen lattianpuoleisia kiinnistys kohtia joutu hiukka leventään ja penkinpuolelle poraan uudet reiät kiskoihin että sai jaon sopimaan.Penkit ovat hyvät istua ja muutenkin todella tukevan oloiset.Ainoa miinus tulee siitä kun jouduin yhteen penkin kiinnityskohtaan tekeen uudet kierteet.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.08.2008, 20:49
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.933
Perusasetus

Tml Penkit ei ainakaan kestä kulutusta hirveästi,penkit on noin 2.5vuotta vanhat.

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.08.2008, 20:49
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.933
Perusasetus

Tml Penkit ei ainakaan kestä kulutusta hirveästi,penkit on noin 2.5vuotta vanhat.
kuskin penkkiä ollut niin sivu toppaus kulunut jo puhki.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.08.2008, 23:02
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa4x4 Näytä viesti
Tml Penkit ei ainakaan kestä kulutusta hirveästi,penkit on noin 2.5vuotta vanhat.
kuskin penkkiä ollut niin sivu toppaus kulunut jo puhki.
Motonetillä näyttää olevan reilu kate... jos Recaron tai Cobran laatua haluaa niistä saa pulittaa ihan hiukkasen enemmän (tai aikapaljonkin). ja kuluuhan nekin... vaikka hinta on kolminkertainen.

nyybinä myllis
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 01:51 (GMT +2).