![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
just noin tarkotin, nyt näyttää hyvältä nuo orkkislevikkeet.
|
|
|
|||
|
|||
|
Tyhmiä kysymyksiä?
Voisiko joku mitata Jimnynsä tavaratilan kun ei ole penkkejä? leveys,korkeus syvyys! Olen miettinyt tämmöisen ostoa, mutta koiranhäkki pitäisi mahduttaa sisälle sinne. |
|
|
||||
|
||||
|
Öh, mitäs tyhmää tuossa nyt oli... Se mitä tilaa pystys koirahäkki käytössä hyödyntämään, oletuksena että häkki neliskanttinen olis noin hätäseen mitattuna seuraavaa: Pituus etupenkit taimmassa asennossa, kohtuu paljon kallistettuna on niskatuesta takaoveen mitattuna 87cm. Leveys pyöräkoteloiden välissä 92cm. Korkeus 108cm. Juuri nuo pyöräkotelot rajoittavat eniten jimpan SUUNNATTOMIEN tilojen täysimittaista hyödyntämistä, vaan harvassapa luxusautossa on takapenkkiläisille yhtä suuret käsinojat. Saati penkin selkänojan säätöä...
|
|
|
||||
|
||||
|
Rouheen näkönen vehje!!! Ja muutenkin asiallisen näköisesti toteutettu.
|
|
|
|||
|
|||
|
Todella komia laite!
Millaiset nuo muzilla on maantiekäytössä? Ku joku tällä foorumilla joskus kirjoitti et kuluu ihan silmissä maantiekäytössä... Itseä kiinnostais samanlaiset kumit, mut ei tunnu löytyvän oikein tietoa et millaiset ne on käytössä. |
|
|
||||
|
||||
|
Mudzillathan on tarkoitettu maastoon, eli maantiellä ne pitävät jyristävää ääntä ja vetelevät tien urissa. Itse olen huomannut toimivaksi yli 1.5 paineet maantiellä ajettaessa.
|
|
|
||||
|
||||
|
siistii peli
|