Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.07.2008, 20:04
vepele:n Avatar
vepele vepele ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 27.08.05
Sijainti: Suomi neidon asshole
Viestit: 2.249
Perusasetus

vituttaa nuo Amerikan autojen maanantaikappaleet.
Just laitettiin Mamman Jeeppiin vaihdelaatikko kuntoon,ajoo noin kakskyt kilsaa ja kipinä hävis.
Nyt kaljaa naamaan vitutukseen

  #2  
Vanha 30.07.2008, 20:24
Lehis:n Avatar
Lehis Lehis ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.628
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vepele Näytä viesti
vituttaa nuo Amerikan autojen maanantaikappaleet.
Just laitettiin Mamman Jeeppiin vaihdelaatikko kuntoon,ajoo noin kakskyt kilsaa ja kipinä hävis.
Nyt kaljaa naamaan vitutukseen
Ai et ei tullu vieläkään kalua? Pienet sille

Vaiha se mamman kikotin volvoon, pääset pahasta toiset sille
  #3  
Vanha 30.07.2008, 21:17
vepele:n Avatar
vepele vepele ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 27.08.05
Sijainti: Suomi neidon asshole
Viestit: 2.249
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lehis Näytä viesti
Ai et ei tullu vieläkään kalua? Pienet sille

Vaiha se mamman kikotin volvoon, pääset pahasta toiset sille
Kummasta pahasta?
  #4  
Vanha 30.07.2008, 21:21
Lehis:n Avatar
Lehis Lehis ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.628
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vepele Näytä viesti
Kummasta pahasta?
Toisesta Parit viel SILLE
  #5  
Vanha 30.07.2008, 21:27
vepele:n Avatar
vepele vepele ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 27.08.05
Sijainti: Suomi neidon asshole
Viestit: 2.249
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lehis Näytä viesti
Toisesta Parit viel SILLE
JEPS,parit

Hajos muuten taas samaanrytäkkään tuo HP:n läppäri.On vissiin aikas haist paska masinoita

Viimeksi muokannut vepele : 30.07.2008 21:35
  #6  
Vanha 30.07.2008, 21:36
Lehis:n Avatar
Lehis Lehis ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.628
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vepele Näytä viesti
JEPS,parit
Jollain tonni täys^

Otettava ämpärillä
  #7  
Vanha 31.07.2008, 07:07
Skorpioni Skorpioni ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 12.04.07
Sijainti: Suomi
Viestit: 1.151
Angry

Budjettineuvotteluissa luvataan kaikkien etuuksien korottamista työmarkkinatuen/peruspäivärahan tasolle. Ihmeellistä matematiikkaa käytetään neuvotteluissa, kun kotihoidontukea nostetaan 20 eurolla, jolloin se olisi 314,28 €/kk. Peruspäiväraha on 24,51, eli 21 päivällä kerrottuna 514,71 €/kk. Ja entäs ne opiskelijat? Ei taida tulla muuta kuin keppiä, että valmistuisivat nopeammin elättämään suuria ikäluokkia.

No verotus kevenee kaikilla työläisillä. Ja tietenkin ilmeisesti prosentuaalisesti, että korkeimmissa tuloluokissa saadaan isommat kevennykset.

Viimeksi muokannut Skorpioni : 31.07.2008 12:43 Perustelu: korjattu asiavirhe
  #8  
Vanha 31.07.2008, 13:10
Lehis:n Avatar
Lehis Lehis ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.628
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vepele Näytä viesti
JEPS,parit

Hajos muuten taas samaanrytäkkään tuo HP:n läppäri.On vissiin aikas haist paska masinoita
Kyllähän dope sitä sun läppäriä kehui...
  #9  
Vanha 01.08.2008, 09:46
Morjenz:n Avatar
Morjenz Morjenz ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.06
Sijainti: Tuusula, Finland
Viestit: 1.806
Perusasetus

Se, että tuli esitutkintaa, kun tulin eilen pienessä hiprakassa iltavapailta ja aiheutin melua tupakkipaikalla... Saa nähdä tuleeko ylimääräistä palvelusta ja pääsee lomille autoa laittamaan vai poistumiskieltoa
__________________
Vaik mää en mistään mitään tiedäkkään!
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? FinnDRZ Chit-Chat 1829 07.01.2013 09:50
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... Bruno Chit-Chat 76 10.12.2010 02:00
Kerro peräkärrystäsi Blaaseri Tekniikka & Jutustelu 35 08.07.2007 20:10
köyhää vituttaa Tekniikka & Jutustelu 3 08.12.2003 10:08
Mua vituttaa mika Bullshit 0 01.03.2002 01:47


Sivu luotu: 04:07 (GMT +2).