![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Sanoppa muuta, oletin itsekkin että ratkaisu kestää nyt edes tavan ajoa. Tosin vänkärin rengas haukkasi ojaan, ja renkaat oli kääntyneet tuolloin jo runsaasti ojaanpäin myös, joten kulma, jolla rengas otti ojanpohjaan oli aikas raju, joten vääntöä tuli runsaasti pakkaan. Tämä on oikeastaan ainoa selitys minkä keksin. Kuljettajanpuolen hitsisauma myös petti iskarin kiinnikeessä joten tämäkin oli yksi syy siihen että aksula pääsi kääntymään todella rajusti. Olipahan perkule semmoset "joustot" etten ole missään nähnyt. Tosin joustot oli nyt vähän väärään kulmaan, mutta joustot kun joustot ![]() Tuo petien kulma on myös asia mikä pitää tarkistaa nyt kun akselin joutuu taas kerran pois ottamaan. EDIT: Tässä vielä yksi kuva kuskinpuolelta. On ainakin tarpeeksi notkeet pakat nyt katsastukseen ![]()
Viimeksi muokannut milsim : 30.07.2008 12:05 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
oho on kyllä aika rajusti tainnu töpätä ojan penkkaan! on saattanu ne kääntöpäätkin kärsiä jos on renkaat linkussa ottanu ojan penkkaan...
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Miten tuo näyttää ettei siinä akselin ja pakan välissä ole mitään petiä... saattaa silmissä olla rähmää..
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Hiukan huonosta kulmasta otettu, kyllä siellä pedit on. Noh, huomenna pärähtää veturi tulille ja viedään lavalla laite Juukaan ja katsellaan vauriot ja virheet tarkemmin. Päivittelen kun totaalivauriot ja niiden korjaukset ovat selvillä.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Onko navat käännetty etuakselista,tuon kardaaninkulman muutoksen jälkeen?Kannattaa muuten laittaa se kallistuksenvakaaja paikoilleen jos meinaat leimata ton,ainakin katsastuksen ajaksi.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
6% käännettiin napoja (leikkausjälki näkyykin yhdessä kuvassa, leikattiin hiukan kauempaa kuin normaalisti), vakaaja ei ole tuossa kiinni, mutta löytyy kyllä. Oli aikas jännän kiikkerä ajettava, joten taidan sen paikalleen laittaa, sillä enemmän tällä kadulla ajellaan kun metsikössä möyritään.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Itellä ei kyllä huomaa juurikaan eroa olipa vakaaja paikoillaan tai ei,mutta kyllä se nytkin on paikoillaan johtuen juuri suoritetusta katsastuksesta.Se kyllä harmittaa sitten leimalla jos muuten on auto kunnossa mutta vakaajan puuttumisen takia pomppaa,hyvä idea se on sinne laittaa.
Muuten,kuinka paljon kauempaa sieltä akselinpäästä te sen napojen käännön suorititte? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Hj-60 | Luigi81 | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 12.02.2009 06:53 |
hj60 GX | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 06.04.2008 16:03 | |
O:HJ60/61 | O/M/V Muut | 0 | 16.08.2005 19:38 | |
hj60/61 | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 24.08.2004 18:25 | |
M: hj60/61 5v laatikko+muita hj60:sen osia | Ahma | O/M/V Muut | 14 | 26.07.2004 20:19 |