![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Jakolaatikon "tyynyt" on ainakin lyhyt ikäistä kulutus tavaraa, sitä ei suotta tartte säikähtää aikaa ei vaihtamiseen mene kun se 10min.
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Ne on todellakin heikkoja. Mulla meni vaihtoon hieman kauemin, mutta nyt ei tod.näk mene enään koskaan. Mutt jos vaikka yksi tyyny paskana tosiaan pitää ton tyyppistä ääntä. -sami- |
|
|
||||
|
||||
|
Laitoitko jotkut sopparin kokoiset moottorinkumit korvaaviksi?
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Niin ja viellä yleisesti suikan jakiksesta. Sehän on siitä hassu kikotin et etu-ja takakardaanit aina yhtä puuta -> ei saa pelkkää etuvetoa -> ei voi vetää dollyllä. tai sit mä olen taas erhehtynyt.... -sami- |
|
|
||||
|
||||
|
Jakis hässäkkä on näyttää suurin piirtein tältä:
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|||
|
|||
|
Tarkoittanee että normaalisti jakiksen vapaa-asennossa nelikko on kytketty.
Tuohon auttaa kun väkästelee hitaan takavedon niin silloin saa pelkältä takavedolta vapaalle. |
|
|
||||
|
||||
|
Suunnaton anteeksi pyyntö topiikin lainauksesta, mistä löytyy ohjeet ton jakiksen raiskauksesta hitaalle taka vedolle?
|
|
|
|||
|
|||
|
No mä en ainakaan keksi keinoa jolla voi suikkaa vetää dollyllä tai että miten saisi jakiksen modattua niin että olisi pelkkä etuveto? Hitaan takiksen saa kyllä, muutei etuvetoa. Tai kyllähän sekin onnistuu mutta ei jakista suoraan modaamalla vaan lisäpalikalla. Tosin sen jälkeen etuvedon lähtö todella kovilla.
Toi hidas 2wd muunnos on muuten huonoimmillaan sitten sellainen että loota jumiutuu vapaalle... Twinstick munnos on paljon parempi kuin "halpis_teeseitse" versio. Mut kuten sanoi voi olla että olen erhetynyt taaskin... -sami- |
|
|
|||
|
|||
|
Miksi dollyllä vetäessä pitäis olla etuveto kytkettynä?
Hitaalta takavedolta vapaalle laittaessa sinne jää pyörimään vain takavedon ulostuloakseli. Tosin en kyllä lähtis tuolla tyylilläkään montaa sataa kilometriä vetämään. Pienellä ajatustyöllä jakista joka on modattu ei mun mielestä saa sekaisin jos keppi vain pysyy kolossaan, jos sen hyppää siirtotankojen ulkopuolelle niin se on asia erikseen. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| mb 300 osto??? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 18.02.2008 10:59 |
| Trooperin osto | muggo | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.08.2006 08:10 |
| osto ilmoitus | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 18.02.2005 08:38 | |