Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.07.2008, 16:27
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Viestit: 2.314
Perusasetus

Joo ja ihan vinkkinä että tee traction bar!! u-pultit ja lehdet rupee muuten naksumaa.

__________________
KYM#5
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 30.07.2008, 13:20
Caddy:n Avatar
Caddy Caddy ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 02.09.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Viestit: 1.140
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja karvanoppa Näytä viesti
Joo ja ihan vinkkinä että tee traction bar!! u-pultit ja lehdet rupee muuten naksumaa.
sattusko kuvaa löytymään toteutuksesta?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 03.08.2008, 03:49
Poor:n Avatar
Poor Poor ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 24.05.06
Sijainti: Hämeenlinna, Finland.
Viestit: 454
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja karvanoppa Näytä viesti
Joo ja ihan vinkkinä että tee traction bar!! u-pultit ja lehdet rupee muuten naksumaa.
Joo kannattaa tehä, nimim. 80km/h mutkatietä ja ikävä mäjäys perspuolella. Meinas tulla lusikallinen, mutta kerkes rypistään. Huomaat t-bar:in jälkeen "lievän" kumilankamaisuuden kadonneen...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.08.2008, 11:40
Caddy:n Avatar
Caddy Caddy ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 02.09.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Viestit: 1.140
Perusasetus

Avustakaapas hieman. Etuperältä vuotaapi ölppää, tarkemmin sanottuna tuolta oikeanpuolen eturenkaan stefojen välistä jostain. Mikä Tiiviste sieltä on mennynnä (öljyä tulee myöskin jarrurummun sisään) Ja kuinkas ihmeessä tuo paketti puretaan Tälläistä pientä tänään. Ainiin pikku asia vielä, nyt on jarrutkin tehostetut ja pelit ja vermeet
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.08.2008, 19:03
Tomppa82:n Avatar
Tomppa82 Tomppa82 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.06.05
Sijainti: Kajaani, Finland.
Viestit: 418
Perusasetus

Kuulostais tuo vuotopaikka olevan vetoakselin stefa. Ainakin minulla oli hyvin pitkälle samanlaiset oireet, minulla vuosi öljyä olletikin silloin kun nosti pyörän tunkilla ilmaan. Hommana tuon vaihtaminen ei nyt niin älyttömän hankala ollut. Vaihdoin sitten samalla kertaa itelle murrosnivelet ja olkatapin laakerit.

edittiä: löysin kuvan tuolta vanhalta foorumilta, vuotopaikka näytti tuolta minulla -> http://static.petrisimolin.com/galle...oto.jpg&lite=1
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.08.2008, 10:16
Caddy:n Avatar
Caddy Caddy ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 02.09.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Viestit: 1.140
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppa82 Näytä viesti

edittiä: löysin kuvan tuolta vanhalta foorumilta, vuotopaikka näytti tuolta minulla -> http://static.petrisimolin.com/galle...oto.jpg&lite=1
Juurikin sama vuoto kohta, purkautuuko tuo noista kahdeksasta pultista jotka tuossa näkyykin, vai kuinka. Koskaan edes yrittänyt purkaa moista
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.08.2008, 10:44
Zamppa:n Avatar
Zamppa Zamppa ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 23.07.04
Sijainti: Vantaa, Finland
Viestit: 615
Perusasetus

Otat jarrut auki vetarin pultti pois olka laakerin ns pidike pois alhaalla neljä pulttia ja ylhäällä neljä, sit nuo kahdeksan pulttia jotka ovat navan takapuolella. sit pitäs lähteä osat irti niin että saat vetarin pois ja stefaan pääsee käsiksi. Kasaus tietty päin vastoin ja puolituubia vaseliiniä tuohon kuppiin missä murros pyörii. Ite vain purkanut levyjarrullisia mutta uskoisin että suurin piirtein samanlainen.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 16.08.2008, 10:46
Caddy:n Avatar
Caddy Caddy ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 02.09.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Viestit: 1.140
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Zamppa Näytä viesti
Otat jarrut auki vetarin pultti pois olka laakerin ns pidike pois alhaalla neljä pulttia ja ylhäällä neljä, sit nuo kahdeksan pulttia jotka ovat navan takapuolella. sit pitäs lähteä osat irti niin että saat vetarin pois ja stefaan pääsee käsiksi. Kasaus tietty päin vastoin ja puolituubia vaseliiniä tuohon kuppiin missä murros pyörii. Ite vain purkanut levyjarrullisia mutta uskoisin että suurin piirtein samanlainen.
Kiitosta, pitänee arjen koitettua lähteä arvuuttelemaan varaosa putkaan minkä kokoinen stefa sinne tulee, tai tietty jos olisi muistissa mitat jollain niin helpottaisi kovastikkin
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Project Loordi II Frohike Tekniikka & Jutustelu 39 07.08.2007 07:59
Project: Bajeero cruiseri Tekniikka & Jutustelu 57 16.04.2006 13:09
Project UAZ kysymyksiä??? SoSo Tekniikka & Jutustelu 31 23.07.2005 20:20
Project Entropia Lars Computer Games 4 06.10.2004 01:25


Sivu luotu: 07:11 (GMT +2).