![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Joo ja ihan vinkkinä että tee traction bar!! u-pultit ja lehdet rupee muuten naksumaa.
__________________
KYM#5 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
sattusko kuvaa löytymään toteutuksesta?
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Joo kannattaa tehä, nimim. 80km/h mutkatietä ja ikävä mäjäys perspuolella. Meinas tulla lusikallinen, mutta kerkes rypistään. Huomaat t-bar:in jälkeen "lievän" kumilankamaisuuden kadonneen...
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Avustakaapas hieman. Etuperältä vuotaapi ölppää, tarkemmin sanottuna tuolta oikeanpuolen eturenkaan stefojen välistä jostain. Mikä Tiiviste sieltä on mennynnä (öljyä tulee myöskin jarrurummun sisään) Ja kuinkas ihmeessä tuo paketti puretaan
Tälläistä pientä tänään. Ainiin pikku asia vielä, nyt on jarrutkin tehostetut ja pelit ja vermeet
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Kuulostais tuo vuotopaikka olevan vetoakselin stefa. Ainakin minulla oli hyvin pitkälle samanlaiset oireet, minulla vuosi öljyä olletikin silloin kun nosti pyörän tunkilla ilmaan. Hommana tuon vaihtaminen ei nyt niin älyttömän hankala ollut. Vaihdoin sitten samalla kertaa itelle murrosnivelet ja olkatapin laakerit.
edittiä: löysin kuvan tuolta vanhalta foorumilta, vuotopaikka näytti tuolta minulla -> http://static.petrisimolin.com/galle...oto.jpg&lite=1 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Otat jarrut auki vetarin pultti pois olka laakerin ns pidike pois alhaalla neljä pulttia ja ylhäällä neljä, sit nuo kahdeksan pulttia jotka ovat navan takapuolella. sit pitäs lähteä osat irti niin että saat vetarin pois ja stefaan pääsee käsiksi. Kasaus tietty päin vastoin ja puolituubia vaseliiniä tuohon kuppiin missä murros pyörii. Ite vain purkanut levyjarrullisia mutta uskoisin että suurin piirtein samanlainen.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Project Loordi II | Frohike | Tekniikka & Jutustelu | 39 | 07.08.2007 07:59 |
| Project: Bajeero | cruiseri | Tekniikka & Jutustelu | 57 | 16.04.2006 13:09 |
| Project UAZ kysymyksiä??? | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 23.07.2005 20:20 |
| Project Entropia | Lars | Computer Games | 4 | 06.10.2004 01:25 |