![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Ei ne sj:it nyt niin hirveen vilpoisia laitteita ole kunhan putsaa lämppäristä sen murkkupesän ja lehtikasan vekka. Lämppäri ei hirveän suuri ole, mutta ei ole lämmitettävä tilakaan. Palstalla oli joskus linkki jossa hyvät ja helpot ohjeet putsi reijän tekoon jonka kautta vuosi imuroinnit voi suorittaa. En löytänyt hätäseen haulla...
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Vähän lisää kun laitat ja ostat vitaran niin tulee ajomukavuutta huomattavasti lisää. Jos kerran hardcore offia ei harrasta. pystyy ajamaan pienet reissutkin ilman kuuroksi tulemista ja hampaissa paikat pysyy kiinni.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Joo tätä olen juuri itsekin pohtinut, että kyllä se pitää "oikeakin" auto olla kaverina. Mutta kyllä nyt viimeistään alkaa tuntumaan siltä, että jos hommaan sj:n, niin pidän myös nykyisen autoni... maastossa tulisi ajeltua ja töihinkin pitää päästä. Kyllä tuo vain taitaa olla mahdoton yhtälö.
![]() Ei tuo vitarakaan varmaan paha vaihtoehto ois, vähän vaan ovat kalliimpia... Mites sj410/-413 kulkee maastossa "vakiona"? Siinä ei ilmeisesti ole tasauspyörästön lukkoja, mutta "keskilukko" on? Eli jää "ristiriipuntatilanteeseen", mikäli saa sössittyä sellaseen tilanteeseen auton...? Jaa nuita on siis automaatteinakin... eikös se syö koneen jo entisestäänkin pienehköjä voimavaroja?? http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1988939 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Muihin vakioautoihin verrattuna kulkupuoli on erinomainen maastossa. Jäähän se ristiriippuun siinä kuin muutkin lukottomat, mutta se nyt ei ole aloitellessa mikään ongelma vielä. Ennemmin aloittelevalta kuskilta kantti loppuu kuin susukilta menohalut... ![]() Ei varmasti ole automaattivaihteisia. Tuonkin linkin autosta selkeästi löytyy vaihdekeppi...
__________________
-Pauli- |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Juu niin olin kattovinakin että normi keppi sielä ois. Pitää siis alkaa etsimään sopivaa yksilöä..."kakkosautoksi".
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Kappas, automaatiksikos arvi olikin mennyt. Korjattu nytten...=P
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Mites nuiden ylläpitokulut? Ei taida olla ihan mahdottomat kun niin pieni kone ja kevyt auto, eli millaset verot ja vakuutukset? Vakuutuksiin vaikuttaa tietenki bonukset mutta esim. ilman niistä.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| mb 300 osto??? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 18.02.2008 10:59 |
| Trooperin osto | muggo | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.08.2006 08:10 |
| osto ilmoitus | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 18.02.2005 08:38 | |
| Blazerin osto? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 19.01.2004 10:04 | |
| 90-> Corveten osto | Vuosimallit 1984-1996 | 4 | 13.05.2003 11:26 | |