![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Lähinnä olen ajatellut auton luotettavuutta ja kestävyyttä, että uskaltaako ostaa ainoaksi autoksi.Onko tiedossa moottorin, vaihdelaatikon yms. avaamisia?, meinaan se on mulle hepreaa. Kiinnostusta kyllä "rappaamiseen" ois, mutta pelottaa taitojen loppuminen.![]() Yks 413 ois kiikarissa, vm.-85. Kiitokset neuvoista, niitä otetaan edelleen mielellään vastaan!
|
|
|
||||
|
||||
|
eikös toi racingrabbitin kauppaama avo samurai olis just tohon lääke
|
||||
|
||||
|
Sais olla kokonaan kovalla katolla...
|
|
|
||||
|
||||
|
Kyllä se on suzukissa ihan solifer-SM tason tekniikkaa, et sen puolen remonteistakaan ei kannata olla niin kovin peloissaan... :P
|
|||
|
|||
|
410:n unohtaisin heti käyttiksenä ja harkitsisin 2-3 kertaa 413/samuraitakin.
Jos kerran et aio offata niin turha kait silloin on kärsiä "turhasta"? 413 ja samurain kulutukset, ajometeli, hitaus (mukavasti max. 100kmh), kylmyys jne. ei mun mielestä vaan sovi käyttikseen. Jos taas ajaa vain lyhyttä nurkkaajoa+offia ja on asenne kohdallaan niin miksei. Mutta silloinkin tulee se luotettavuus vastaan. Eli metsässä kuitenkin jotain rikki ja milläs sitten meet esim. töihin? Käyttikseksi harkitsisin ennenmin toyota rj/lj tai jopa mersu g/rangea jeep xj:tä. Niissä kierteet alla, lämpenevät, ovat hiljaisia jne. Suzukin vitaraakin voisi harkita. Käyttiksenä eniten suosittelisin rj:tä tai gd/ge. Vaikka olen itse suikka ihmisiä. -sami- |
|
|
|||
|
|||
|
Yhdyn edelliseen, vaikka meillä 410 perheen kakkosautona onkin.
Omassa käytössäni se on ajanut asiansa täydellisesti. Käyttövarmuus on juuri sitä mitä 20-25 vuotta vanhalla autolta voi odottaa. Eli mikä tahansa paikka voi hajota milloin tahansa jos sitä ei ole uusittu jossain vaiheessa. Jos sinulle on ongelma että auto on silloin tällöin pari päivää telakalla kun joku paikka prakaa, ei auta kuin ostaa huomattavasti uudempi auto. Korjaaminen taas on helppoa ja halpaa, jos peukalo ei ole keskellä kämmentä. Jos edellinen ei pelottanut liikaa, osta multa suikka pois: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1988939 Kaikki kulutusosat alkaa olla uusittu, pohja hitsattu pari kesää sitten ja vasta leimattu. Oma taivas-osuuteni vaan alkaa olla ansaittu, mieli tekisi isompaa ja vähän uudempaa jolla viitsisi ajaa pitempääkin reissua. Harrastukset kun vetää tuonne pohjoiseen jonne matkaa kertyy sen verran,että ei urheiluhenki riitä sj:llä lähteä. |
|
|
||||
|
||||
|
Ei ne sj:it nyt niin hirveen vilpoisia laitteita ole kunhan putsaa lämppäristä sen murkkupesän ja lehtikasan vekka. Lämppäri ei hirveän suuri ole, mutta ei ole lämmitettävä tilakaan. Palstalla oli joskus linkki jossa hyvät ja helpot ohjeet putsi reijän tekoon jonka kautta vuosi imuroinnit voi suorittaa. En löytänyt hätäseen haulla...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| mb 300 osto??? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 18.02.2008 10:59 |
| Trooperin osto | muggo | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.08.2006 08:10 |