![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vittu huomen pitäs mennä töihin...poikien pitäs mennä äitilleen saas nähä kuin käy...asian valoisat puolet jos äitiä ei kuulu niin ei pysty menee huomenna töihin, ei hoitoa pojille. Jos pojat menee äitilleen niin huomenna saattaa olla ihan pieni rapelo töissä...että näillä eväillä jatkuu viikonlopun vietto. |
|
||||
|
||||
![]()
Pidä mielessä vaan, jos on liian kova hatutus. Täällä sitä ollaan vanhempainvapaalla. Täällä on myös ajeluun pirun hyvät maastot. Voiskin olla ihan näkemisen / kuulemisen arvoinen tilanne, kun ilmoittaisit lasten olevan savossa...
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ja ex/poikien äiti siis meripäivillä kolmen promillen kunnossa, eli taitaa huominen olla rokuli... Viimeksi muokannut Lehis : 26.07.2008 18:07 |
|
||||
|
||||
![]()
Onpas mielenkiintoinen naiseläjä... Jos mulla olis tollanen akka lähipiirissä, mä kävisin sahaamassa jarruputket poikki... No täytyy toivoa, ettei tule paha kakku hiekkalaatikolla.
|
|
||||
|
||||
![]()
Muksuil löyty yö vahti, pääsee parille
![]() ![]() Mikä sit vituttaa, loma loppuu... |
|
||||
|
||||
![]()
vituttaa nuo Amerikan autojen maanantaikappaleet.
Just laitettiin Mamman Jeeppiin vaihdelaatikko kuntoon,ajoo noin kakskyt kilsaa ja kipinä hävis. Nyt kaljaa naamaan vitutukseen |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |