![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Toimiiko tuossa 12 V järjestelmässä myös auton runko maana, vai pitääkö maajohdot vetää erikseen?
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lataajahan maadoittuu rungostaan eli lisäksi vielä melko työläs on tehä rungosta erotettu sydeemi. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä toimii, yhteinen maa.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jotain tapahtunu välillä.
Vasen helma on paikallaan, parin kolmen sentin välein heftattu kiinni, pitää kait se vetää vielä koko matkalta. Siitä ei näköjään tullu kuvaa. Oikeeta helmaa alettu tutkimaan, mutta palkki vielä laittamatta, joutuu tuolta yläpuolelta pikkusen laittamaan ennen palkin asennusta. Sitte ku tuon oikean takarenkaan otin pois, niin huomasin että painuuhan se TSL siellä vasemmalla edessä vähän 0,7 bar paineella. Ennen talliin takasin ajoa piti vähän kokeilla renkaan joustoa, ku oli tuommonen kalikka ulottuvilla. Olkoon tää nyt sitä wannabe offausta, vai oliko se citioffia? Ihan ei yllä etupuolelta maahan, takapuolelta jäi noin sentin irti. Pitäs uus rengaspainemittari hommata, ku nykysessä on asteikko "supistettu" tuolla alle 1 bar, tarkotattu vissiin "normaaleille" renkaille. Sitte oliki sadepäivä -> auto tallissa -> ei tulitöitä, niin piti pikkusen purkaa. Hyvin irtoaa tuo bitumimatto, niin hyvin että onkohan tuo paljoa resonansseja vaimentanukkaan. Tuommosella paineilmataltalla lohkeili isoina paloina, käsityökaluilla oli perinteisen notkeaa ja joustavaa. Siellä, missä on vieressä ollu paikka, niin on lämmenny hyvin kiinni, eli on hyvä ohje se että pitää lämmittää asennusvaiheessa. Voi olla etten uusia laita, lisätään sitte jos tulee melusa. Tilanne sisäpuolella tällä hetkellä: Nuo sinisellä maalatut on edellisen omistajan jäljiltä. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Taas pidettiin sadepäivää, saldona mm. ovet, konepelti, etu- ja takavalot ja kaikenlaista pientä irti.
Tämä tuulilasin kahta puolta oleva ruoste näkyy myös alapuolella. Lasinpyyhkijän moottorin reunassa on näkyny olevan ruostetta jo kauemmin, mutta en silti oo saanu aikaseksi käyttää sitä irti ja tutkia tarkemmin, hyvältähän siellä takana näytti. ![]() Vaikuttanu ehkä hieman tuon jalkatilan pintaruosteeseen... |
#6
|
||||
|
||||
![]()
mitä mie olen autoa kylän pinnassa nähny nii ainaki ulkoapäin ollu äkkivilkasulla niin siistin näkönen peli, mutta sisäpuoli ja pohja näkkyy sitte olevan sitten aivan eri asia
![]()
__________________
LJ-70 -85 2,4TD |
#7
|
||||
|
||||
![]()
pientä ruoste korjausta näyttäs olevan edessä. nyt kun hiekalla puhaltas niin oispa hyvä hitsasta.
![]() ![]() ![]() ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Sähkövikaa LJ.ssä | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 17.12.2007 19:01 |
HJ60 sähkövikaa kylmänä? | IVP4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.07.2007 16:07 |
Taa diskon sähkövikaa.. | kokkolanpoika | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 14.11.2006 22:14 |
Lievää sähkövikaa rangessa | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 10.06.2006 00:19 |
Sähkövikaa pukkaa | Jussi | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 26.06.2002 15:18 |