![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() sen verran tohon la muutosta että kaikilla kun ei ole suunnistus laitteita autossa niin menee letkassa ajeluksi ja palkinto arvotaan
|
|
||||
|
||||
![]()
toi klo. 10.00 ua:n tontilla käy mulle. ja sinne hj:n suunistus kinkereihin täytyy lähtee sit talkoo homman jälkeen.
|
|
|||
|
|||
![]() juu
onki tulossa kunhan sukuloin jossain välissä..
|
|
||||
|
||||
![]()
ajuhomma peruttu yhden tulijan loukkaantumisen takia (paha työtapaturma) ja taisi olla ainoa jolla olisi ollut suunnistus vermeet autossa.
mutta makkaran paistoon saa kummiskin tulla jos haluaa. tarjolla makkaraa ja kiljua. |
|
|||
|
|||
![]()
Eli kokoontuminen UA:n tiloissa Ajajantiellä huomenna lauantaina klo 10.
Onkos nyt sitä merkkausnauhaa, vesureita ja ainakin yksi moottorisaha? Eihän vielä ole hirvikärpäsiä, eihän? |
|
||||
|
||||
![]()
laavulla kävin tässä muutama päivä takaperin niin en ainakaan siellä huomannut hirvi kärpäsiä. mulla on hieman sitä merkkaus nauhaa. mulle pukkas työkeikan lauantaille mutta tulen aamulla käumään siellä UA:n tiloissa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Minä tuossa justiinsa terotin konesahan terää... Eihän se ole kuin pikkunen partneri mutta kaataa sillä jotain. Kirveitä otan pari kipaletta mukaan, jos joku sattuupi tartteemaan. Vesuria en saanut mistään lainaan, mennään ilman
|
|
|||
|
|||
![]()
Myö käyvään varmaankin Villen kanssa katsomassa tänään sitä sätkäpinon kulman lähtöä. Jos oikein muistan niin siinä sais olla hieman vähemmän risua...
Se koko ajan kimputtaa että pitäis sille käydä hakemassa yks projekti tuolta Liperin suunnalta.. Ei ole kuitenkaan traileria ja veturia.. :-/ Siitä pitäis sille puristella joku peltopeli kuulemma.. ![]() S |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Onko Kuopiossa tai lähellä 3m peltikanttaria? | VonLeka | Chit-Chat | 4 | 04.03.2008 21:15 |
Kuopiossa harvinainen HJ-60-Pickup | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.05.2006 05:54 | |
Kuopiossa "evullinen" Läjä..... | Hujane | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 19.05.2006 19:29 |
Onko kuopiossa laina kumia? | Chit-Chat | 0 | 15.04.2005 13:24 | |
Kuopiossa? | Kartsa | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 28.11.2004 17:25 |