![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() modet poistakaa tämä aihe
|
|
||||
|
||||
![]()
Mitä! Mitä! Upposko vai mikä tuli?
|
|
|||
|
|||
![]()
mä vaan haluun että tää poistetaan
|
|
||||
|
||||
![]()
Ettei ois julkisuuden kirous iskenyt...
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jos sinä von tyhjänpuhuja olet kerrankin saanut jotain aikaiseksi, niin miksi aihe pitää poistaa?
-anonyymi hojo-kuski- |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Poistakaa tämä aihe, kiitos! |
|
|||
|
|||
![]()
Tuon Von Lekan toiveen voisi toteuttaa. Eikä hän ole kenellekään tilivelvollinen syistä, minkä vuoksi hän haluaa threadin poistettavan. Kuvathan voi itse poistaa galleriasta, mikäli hän niin haluaa.
Toivoisin myös omia löpinöitäni poistettavan, mutta olkoot. Niin, pitäisi miettiä, mitä kirjoittaa yleisille sivustoille...mutta...joskus vain ei tule mietittyä. ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Eikös tämä ollutkin aika paska thread? |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Voin lukita topicin mutta poistaminen ei kuulu foorumin tapoihin.
|
|
|||
|
|||
![]()
no okei ei poisteta!
tää on ainut foorumi missä on zelipaatista juttuu! huomisen savon sanomissa on juttua volvosta ja netissä tod.näk. videoo kun ajetaan sillä. kohta lähetään kundien kaa vesille! edit. ainii hei, toimiiko mun vanha nikki mikä oli entisellä foorumilla, tein uuden ku mun mielestä se ei skulannu? |
|
||||
|
||||
![]()
Noniin toimii vanha nikki! käytänkin taas tätä!
Modet muuttakaa otsikoksi: "Volvo Zelipaatti" Jos joku ei älynnyt niin meitä on ollut 4 kundia rakentamassa tuota, en ole tätä yksinään tehnyt hohoohhoho http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=2832141' tuossa on juttua kaupunkilehestä: http://www.kaupunkilehti.fi/upload/papers/pdf/2144.pdf voisinkohan mä jotain offroad varusteita hyödyntää volvossa?! vinssi vois olla kova juttu Viimeksi muokannut VonLeka : 19.07.2008 09:54 |
|
||||
|
||||
![]()
Hi Lifti, jos sattuu ponttooni puhkeamaan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Von Lekalle
Tarkoitin vain sitä että tuo Zelipaatti on aika erikoinen rakennelma kaikessa neroudessaan ja erilaisuudessaan.
Yleensä kun jotain erikoista ilmaantuu niin sille on sitten kyselijöitä ja muita uteliaita ja tämä nyt ei aina ole kovinkaan mukavaa. Tuolle paatillenne on varmaan ollut/tulee ehkä olemaan tunkua koeajolle pyytäjistä tai lainaksi/reissuveneeksi kinuajia, etenkin kun juttua on lehdisä jne jne. Julkisuuden kiroja nuo, tätä tarkoitin ja sen enempää. |
|
||||
|
||||
![]() Ainut voorumi??
Eikö Volvovoorumillakin raporttia ollut tästä?
![]() |