![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Näin tänään maailman ensimmäisen ladattavan mustalaisen Kuopion Citymarketissa. Johto roikkui hameen alta.
|
|
|
||||
|
||||
|
Venäläinen juo oluensa ja yht'äkkiä heittää tuopin ilmaan, vetää esille
pistoolinsa (Makarov), ampuu tuopin murusiksi ja sanoo: - 'Venäjällä tuopit ovat niin halpoja, ettei meidän tarvitse koskaan juoda samasta tuopista kahdesti!'. Vieressä istunut somali, selvästi edellisestä innostunut, juo oluensa, heittää tuopin ilmaan, heittää taskustaan ottamallaan kivellä tuopin murusiksi ja sanoo: - 'Meillä Somaliassa on niin paljon hiekkaa lasin tekoa varten, ettei meidänkään tarvitse juoda samasta tuopista kahta kertaa!'. Kaljupäinen suomalainen, viilipytyn rauhallisena, juo oluensa, heittää tuopin ilmaan, vetää esiin pistoolinsa, ampuu venäläisen ja somalin ja nappaa tuoppinsa kiinni ja sanoo: - 'Meillä Suomessa on niin paljon ryssiä ja somaleita, ettei meidän tarvitse juoda samojen tyyppien kanssa kahta kertaa.
|
||||
|
||||
|
>
Mistä minä tulin ? > > > > Kuka nyt kukista ja mehiläisistä enää puhuu... sehän on niin yesterday! > > > > Pieni poika kysyy isältään: 'Isi, miten minä tulin maailmaan?' > > Isä vastaa: 'Nooh, siinä kävi sillä tavalla, että eräänä päivänä äitisi ja > minä tapasimme netin keskusteluryhmässä. > Sovimme treffit sähköpostilla ja tapasimme virtuaalikahvilassa. > Siellä livahdimme salaiseen huoneeseen, missä äitisi suostui lataamaan > tavaraa kovalevyltäni. > > 'Mitä sitten tapahtui?' > > 'Juuri kun aloitin latauksen, huomasimme, että olimme unohtaneet kytkeä > palomuurin päälle. > Siinä vaiheessa olikin sitten liian myöhäistä painaa 'poista' -nappulaa, > joten yhdeksän kuukauden kuluttua tietokoneidemme näytölle ilmestyi > pop-up-ikkuna, jossa luki, että olemme saaneet postia!' > >
|
||||
|
||||
|
"Caterpillar" totesi Seppo Räty haastattelijan kommenttiin "Nyt, Seppo, sanopa painava sana tähän väliin!"
|
||||
|
||||
|
mustalaisen triathlon:
mennä kävellen uimahalille ja tulla pyörällä takaisin |
|
|
||||
|
||||
|
Jossain leffassa kuvattiin miestä sanoilla
"a life-support system for a dick".
|
||||
|
||||
|
Aihe: Kauppa se on mikä kannattaa!!!
Pikku-Kallen kotona käy säännöllisesti äidin rakastaja sillä aikaa, kun isä puskee töitä. Pikku-Kalle on seuraillut tilannetta ja päättää piiloutua makuuhuoneen vaatekaappiin nähdäkseen, mitä äiti ja mies oikein puuhaavat. Erään kerran, kun Pikku-Kalle on kaapissa tarkkailemassa tilannetta, isä tuleekin yllättäen aikaisemmin kotiin . Rouva piilottaa rakastajansa vaatekaappiin ja sen jälkeen Seuraa keskustelua kaapissa: Pikku-Kalle: Täällä on pimeää... Mies: Niin on. Pikku-Kalle: Mulla on jalkapallo! Mies: No sehän on hienoa. Pikku-Kalle: Haluaisit sä ostaa sen? Mies: Eii, kiitos vaan. Pikku-Kalle: Mun isi on tuolla huoneessa! Mies: OK, kuinka paljon? Pikku-Kalle: 250? Seuraavalla viikolla toistuu sama tilanne ja Pikku-Kalle sekä mies joutuvat jälleen kaappiin Pikku-Kalle: Täällä on pimeää... Mies: Niin on. Pikku-Kalle: Mulla on jalkapallokengät! Mies (muistaen edelliskerran - huokaisten): OK, kuinka paljon? Pikku-Kalle: 500? Muutaman päivän kuluttua isä pyytää Pikku-Kallelta: Otappas jalkapallo ja kengät niin lähdetään vähän pelaamaan. Pikku-Kalle: Sori, mutta ei se käy, koska myin ne pois. Isä: Paljollako? Pikku-Kalle: 750 eurolla... Isä: Tuo nyt on tosi ikävästi tehty kavereitasi kohtaan! Sehän on paljon enemmän kuin ne ovat maksaneet! Tämän takia minun täytyy viedä sinut ripittäytymään sunnuntaina (perhe kun on katolinen). Isä vie Pikku-Kallen sunnuntaina kirkkoon rippituoliin Ja sulkee oven. Pikku-Kalle: Täällä on pimeää... Pappi: Lopeta nyt jo jumalauta!!! |
|
|
|||
|
|||
maastorengas ja vanne
Morooo
eli 33" BFgt 4 kpl ja kokohan on 33 x 12.5x 16.5 elikkäs ihmeen kummallinen koko. Gummet Riihimäellä ja hinta on arvoitus. Pirun halvalla lähtee. Pintaa on ajella vielä ajotavasta riippuen sit vannetta: 15" vanteet 8 pulttiset. leveys on liian kapea mulle eli seisovat maalattuna (mattamusta) tyhän panttina. Hinta vaikka 25 €/kpl. ota yhteyttä niin neuvotellaan. Voin ottaa jotain vaihdossakin. Rotko / 040 565 4645 tai ari.korpi@fi.aga.com |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Maailman luotetuimat autot | legro | Chit-Chat | 3 | 24.11.2007 11:00 |
| Maailman asiallisin taikuri! | Palex | Chit-Chat | 4 | 08.03.2007 18:36 |
| Miesten maailman vertailu... | h-a-r-z-a | Chit-Chat | 1 | 28.04.2006 18:22 |